جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| سرخ پوشان قید خرید بازیکن خارجی را زدند؛ سه استقلالی به امارات نمی روند

پرسپولیس با وجود مذاکرات اولیه مثبت با مهاجم خارجی فصل گذشته سپاهان اصفهان، عقد قراراد با او را فعلا منتفی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 14 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و گل‌گهر 

 پرسپولیس بعد از منتفی شدن بازی‌های دوستانه‌ برابر تراکتور، قرار است قبل از سفر به تاجیکستان، یک بازی دوستانه انجام دهد.

سرخ‌پوشان تهرانی قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در یک بازی دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند.

پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 23 شهریور به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

سرخ پوشان فعلا قید خرید بازیکن خارجی را زدند

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناکامی باشگاه در جذب سجاد شهباززاده و امین قاسمی نژاد خواستار به خدمت گرفتن کی روش استنلی مهاجم خارجی پیشین سپاهان اصفهان شد.

با این حال فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن خارجی و جابجایی آنها از تیمی به تیم دیگر شروطی را تعیین کرد که پرسپولیس از آن برخوردار نبود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه‌هایی مجوز جذب خارجی دارند که بدهی بین‌المللی نداشته باشند و علاوه بر آن بتوانند تضمین مالی یک ساله به میزان قراردادی که منعقد می‌کنند را بدهند.

باشگاه پرسپولیس به دلیل محکومیت از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، خواستار مجوز برای جذب کیروش استنلی شد اما مسئولان فدراسیون بار دیگر با اعلام جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان روی موضع خود پافشاری کردند تا مخالفت خود مبنی بر جذب بازیکن توسط باشگاهی همچون پرسپولیس را علنی کنند.

همین امر باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا قید ادامه مذاکره با مهاجم پیشین برزیلی سپاهان را بزنند و تلاش خود را برای تسویه با مربیان قبلی پرسپولیس از سر بگیرند.

باشگاه پرسپولیس تا هفدهم شهریورماه فرصت جذب بازیکن دارد و پس از ان طبق حکم کمیته انضباطی فیفا از ادامه فعالیت در نقل و انتقالات محروم است.

علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل پنج خرید تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شوند که قبل از آغاز دوره محرومیت این باشگاه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند./ مهر

شکوری: سمیعی از پرسپولیس برود من هم میروم

شکوری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مدت حضورم در باشگاه پرسپولیس نزدیک ترین نفر به مدیرعامل پرسپولیس بودم و با وجود تمام مشکلات باشگاه پرسپولیس مانند کمبود منابع مالی و کار سخت جمع کردن پرونده‌های بین‌المللی و داخلی سمیعی توانست سرپا باشگاه را نگه داشته و در نهایت تیم در زمان مدیریت وی تاکنون توانسته قهرمان سوپرجام شود و پنجمین قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاورد.

وی افزود: اکنون اطلاع دقیقی از بحث استعفای سمیعی ندارم اما اگر قرار باشد وی از تیم برود، من هم از پرسپولیس خواهم رفت. از وقتی با سمیعی به این باشگاه آمدم، دیدم ساختار معیوبی را تحویل گرفت اما اکنون همه چیز سر جای خودش است.

شکوری درباره آخرین وضعیت خود در دوران خدمت سربازی پاسخ داد: تا وقتی ‌می توانستم طبق قانون جمهوری اسلامی از ظرفیت معافیت تحصیلی استفاده کردم و اکنون هم طبق قانون و وظیفه به خدمت سربازی آمدم تا مثل سایر جوان‌های مملکت‌مان این دوره را بگذرانم.

اخبار باشگاه استقلال

بازیکن استقلال ممنوع الخروج نیست

گفته شده بود بابک مرادی بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل ممنوع الخروجی نمی‌تواند به همراه استقلال به امارات برود، اما این موضوع تکذیب شد.

تمامی بازیکن استقلال بدون مشکل راهی امارات می‌شوند و مرادی نیز آبی پوشان را در این سفر همراهی می‌کند.

استقلالی‌های برای برگزاری اردویی چند روزه و دیدار با الهلال، قرار است راهی امارات شوند.

آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به امارات 

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در تهران پیش از سفر به امارات در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

پیش از شروع تمرین به اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم اعلام شد که تست کرونای اعضای این تیم منفی شده است.

پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این جلسه تمرینی حضور داشت.

در تمرین امروز بازیکنان بعد از گرم کردن، به مرور یک تاکتیک چرخش توپ در نقاط مختلف زمین و در ادامه مرور یک تاکتیک تیمی دیگر با نظارت ویژه فرهاد مجیدی مشغول شدند. بخش پایانی این تمرین را فوتبال درون تیمی تشکیل داد.

تیم فوتبال عصر امروز تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد و یک دیدار تدارکاتی پیش از بازی با الهلال برگزار خواهد کرد.

 مشکلات مالی صدای بازیکنان را در آورد

 چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای اعلام کرد که شرمنده بازیکنان جدید و تمدیدی تیم است چون به آنها قول داده شده که بخشی از مطالباتشان پرداخت شود.

با گذشت چند روز از این مصاحبه و در شرایطی که قرار بود استقلالی ها پیش از بازی با الهلال شارژ مالی شوند هنوز این اتفاق رخ نداده و اعضای این تیم باید امشب تهران را به مقصد امارات ترک کنند.

در این شرایط بازیکنان استقلال در تمرین امروز به پرویز مظلومی که در محل تمرین حاضر بود بابت مشکلات مالی اعتراض کردند و عضو هیات مدیره این باشگاه به بازیکنان اعلام کرد که مشکل مالی طی امروز و فردا حل می شود.

این در حالی است که ظاهرا باشگاه استقلال هنوز مطالبات فروش قایدی را دریافت نکرده است.

در اعتراض به مسائل مالی؛ سه استقلالی به امارات نمیروند

در شرایطی که مدیران استقلال قول پرداخت بخشی از مطالبات شاگردان مجیدی را تا فردا داده‌اند گویا برخی بازیکنان از اینکه قبل از سفر به امارات، پولی به حسابشان واریز نخواهد شد، اصلا دل خوشی ندارند و باشگاه را تهدید کرده‌اند که در سفر به امارات، تیمشان را همراهی نخواهند کرد.

• در فضای مجازی نام محمدحسین مرادمند و رشید مظاهری به عنوان دو بازیکنی مطرح شده که در اعتراض به مشکلات مالی، تمرین امروز استقلال را ترک کرده‌اند و شاید با تیمشان به امارات نروند.

• گویا محمد دانشگر هم به مانند دو همبازی دیگرش، می‌خواهد تا زمانی که پولی به حسابش واریز نشده، به امارات نرود و حالا باید دید آبی‌ها چه فکری برای حل بحران جدید تیمشان در آستانه بازی با الهلال خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید