جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس|گزینه مدنظر مجیدی در آستانه انتقال به الغرافه؛ فرزاد مجیدی مقابل الهلال حق نشستن روی نیمکت آبی ها را ندارد

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند برای آماده سازی تیم خود قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی تدارکاتی در نظر بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز جمعه 12 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها به دنبال برگزاری بازی دوستانه با پیکان

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند برای آماده سازی تیم خود قبل از  بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی تدارکاتی در نظر بگیرند. به همین علت آن‌ها  تماس‌های لازم را با مسئولان باشگاه پیکان برقرار کرده‌اند که روز چهارشنبه هفته آینده دیداری تدارکاتی با این تیم برگزار کنند.  

طبق برنامه قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور بازی کند، اما بنا به دلایلی این دیدار لغو شد و  سرخپوشان پایتخت در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید خود رفتند.

اخبار باشگاه استقلال

گزینه مدنظر مجیدی در آستانه انتقال به الغرافه

صفحه شبکه خبری «الکأس» اعلام کرد که سباستین جووینکو وارد شهر دوحه قطر شده تا به الغرافه ملحق شود.

باشگاه استقلال پیش از این، پیشنهاد خود را برای جذب ستاره پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مطرح کرده بود و رسانه‌های این کشور، از تمایل دو باشگاه آمریکایی به خرید جووینکو خبر داده بودند.

این مهاجم 34 ساله در دو فصل گذشته، با پیراهن الهلال به میدان می‌رفت و مطابق اعلام «الکأس»، به جمع شاگردان آندره‌آ استراماچونی اضافه خواهد شد./ تسنیم

تمرین استقلال تعطیل شد

 قرار بود دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال از امروز مجدد پیگیری شود، اما فرهاد مجیدی سرمربی این تیم تمرینات آبی پوشان را تعطیل کرد.

قرار است تمرینات آبی‌های ایران برای دیدار حساس مقابل الهلال از فردا از سر گرفته شود.

مجیدی حق نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد

قوانین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا طی سالیان اخیر سخت‌تر شده و شیوع ویروس کرونا نیز بر میزان سخت گیری‌ها افزوده است.

نه تنها رفت و آمد به هتل محل تیم‌ها در خلال برگزاری مسابقات ممنوع است بلکه اعضای کاروان هر تیم نیز اجازه ندارند در حین انجام رقابت‌ها بدون کسب مجوز از نماینده کنفدراسیون، هتل را ترک کنند.

فرزاد مجیدی حکم کمک سرپرست و مدیر اجرایی استقلال را دارد اما این جایگاه‌های ساختگی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بی معنی است و آنها فقط بهرام امیری را به عنوان مدیر تیم می‌شناسند.

بنابراین فرزاد مجیدی یا باید برای نشستن روی نیمکت استقلال با سمت دیگری معرفی شود یا مسابقه با الهلال را از جایگاه ویژه تماشا کند. مجیدی اجازه نشستن کنار بازیکنان ذخیره روی سکوها را نیز ندارد./ خبر ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید