جی پلاس

پشت پرده افشاگری ملی پوش بسکتبال درباره سرمربی تیم ملی

محمد جمشیدی ستاره تیم ملی بسکتبال بعد از بازگشت از المپیک صحبت‌هایی را بیان کرد که نیاز به بررسی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از عدم موفقیت در هر تورنمنتی، نظرات منتقدان و کارشناسان و افسوس هواداران آغاز می‌شود که حذف تیم ملی بسکتبال از رقابت‌های المپیک با سه شکست در مرحله گروهی  از این قاعده مستثنی نیست. انتقاد در بیشتر مواقع موجب پیشرفت می‌شود اما انتقادی که اول از همه در زمان مناسب باشد و دوم آنکه بدون هیچ گونه غرض ورزی گفته شود.

چند روز پیش محمد جمشیدی ملی پوش شناخته شده بسکتبال کشورمان در مصاحبه‌ با یکی از رسانه‌ها از شرایطی که سرمربی تیم ملی ایجاد کرده بود انتقاد و دست به افشاگری زد. جالب اینجاست که در آخر مصاحبه خود طوری صحبت کرده که راه ماندن در تیم ملی برایش بسته نشود!

محمد جمشیدی در بخشی از مصاحبه‌ عنوان کرده که مهران شاهین طبع روز اول که وارد اردوی تیم ملی شده دغدغه باشگاه‌اش را داشت و به جای تمرکز مشغول بستن تیم باشگاهی‌اش بود؛ این صحبت‌ها در حالی گفته شده که طبق شنیده‌ها خود این بازیکن در اردوی تیم ملی آن هم در آستانه المپیک با بازیکنان وارد مذاکره شده تا با تیم شهرداری گرگان برای فصل جدید لیگ برتر قرارداد منعقد کنند.

اگر تمرکز و دوری از حاشیه آن‌قدر در ورزش حرفه‌ای  مهم است چرا این بازیکن در زمان نامناسب( قبل از المپیک) با دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قرارداد امضا کرد و هنوز هم  با توجه به اعلام رسمی باشگاه شیمیدر  و حضور  در پوستر منتشر شده این تیم وضعیت قراردادش مشخص نیست؛ با این تفاسیر مشخص است تمرکز  ستاره بسکتبال نیز بیشتر روی باشگاه  و درآمدزایی بوده تا نتیجه گیری تیم ملی.

در بخش دیگر صحبت‌های جمشیدی آمده است شاهین طبع مسائل شخصی را وارد تیم می‌کند  و این اظهارات در حالی بیان شده که این بازیکن زمانی که قرارداد خوبی با گرگان امضا کرده بود مهران شاهین طبع بهترین مربی ایران بود و جالب است به یکباره نظر خود را تغییر داد.  محمد جمشیدی  حدود 10 تا 15 سال در تیم‌های مختلف بازیکن این مربی بود و جالب است این همه سال این افشاگری‌ها نبود و درست بعد از المپیک این حرف‌ها زده شد.

 

بزنگاه تاریخی بسکتبال ؛ پایان دوران شبه نظامی‌گری در تیم ملی ایران

دیدگاه تان را بنویسید