سینا واحدی در گفت و گو با جی پلاس:

بازیکن تیم بسکتبال گرگان بعد از قهرمانی تاریخی در لیگ برتر: هدفم حضور در المپیک است/ ایران مقابل تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کند

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: یکی از اهدافم حضور در المپیک است اما باید دید عملکرد در اردو تیم ملی چگونه است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ دیدار چهارم تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان در مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال شنبه چهارم اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد. این دیدار بسیار حساس و جذاب در پایان وقت قانونی با تساوی 96 -96 دو تیم به پایان رسید. در حالی که در دقایق پایانی کوارتر چهارم دو تیم رقابت پایاپایی را دنبال کردند و مهرام 96 بر  93 پیش بود سه دهم ثانیه مانده به اتمام بازی شوت سه امتیازی ماندگار پری پتی فوق ستاره آمریکایی شهرداری گرگان بازی را به اورتایم کشاند و در نهایت  این گرگان بود که  با نتیجه 110 بر103 به پیروزی دست یافت جام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها را بالای سر برد.

سینا واحدی بازیکن تیم شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در خصوص این فصل از سوپر لیگ بسکتبال و کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: خدا را شکر فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. حدود 9 ماه تمرین کردیم و فکر کنم بیشترین تمرین میان تیم‌های حاضر در لیگ را ما انجام دادیم. مزد زحمات ما را خدا داد و در کل فصل خوبی بود و توانستیم دل هواداران گرگان را شاد کنیم.

او در مورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: به نظرم با توجه به شرایط موجود مسابقات خوب برگزار شد. بازی‌ها بدون تماشاگر و به صورت متمرکز در تهران پیگیری شد و به نظرم اقدام خوبی بود.

واحدی با اشاره به جای خالی هواداران گرگان تصریح کرد: امسال واقعا جای خالی هواداران حس می‌شد. ما زمانی که قبلا  مقابل گرگان بازی می‌کردیم هواداران این تیم واقعا بار سنگینی بودند و گرگان تماشاچیان پرشوری دارد. امسال با اینکه نتوانستند کنار تیم باشند حمایت، دعای خیر و انرژی مثبتشان پشت تیم بود؛ به خصوص در فضای مجازی و خدا را شکر توانستیم جواب حمایتشان را بدهیم.

او همچنین با اشاره به حضور تماشاگران به صورت مجازی در فینال لیگ گفت: من هم اولین بار بود که چنین چیزی را در ایران می‌دیدم و به نظرم اقدام خیلی خوبی بود. امیدوارم کرونا زودتر ریشه کن شود اما اگر نشد امیدوارم این کار ادامه دار باشد.

بازیکن خوش آتیه تیم شهرداری گرگان در خصوص عملکرد خود در این فصل از رقابت‌ها گفت: وقتی با مهران شاهین طبع کار می‌کنی بار فنی زیادی به بسکتبالت اضافه می‌شود. به نظرم شاهین طبع مربی با دانشی است و خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

سینا واحدی در مورد برگزاری و اهمیت لیگ در سال المپیک تصریح کرد: من یکی از اهدافم حضور در المپیک است اما باید ببینیم عملکرد در اردو تیم ملی به چه صورت پیش می‌رود.

او در پایان صحبت‌های خود با بیان ارزیابی‌ و پیش بینی‌اش از نتایج تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو گفت: ایران همیشه مقابل حریفان قوی بهتر بازی می‌کند. همان طور که دیدیم در جام جهانی برابر اسپانیا دقایق پایانی بازی معلوم شد که چه تیمی برنده زمین می‌شود. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید