به گزارش ایرنا، بهنام یخچالی ، محمد جمشیدی و رسول مظفری ۳ بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی در این دوره از رقابت ها هستند که باید به همراه ۹بازیکن دیگر تیم ملی به مصاف رقیبان بروند.

بهنام یخچالی ، پدیده این سالهای لیگ برتر ایران در بسکتبال است و در مسابقات مختلف امسال یکی از بهترین ها بود  که توانست در پست ۲ و گارد تیم ملی  نیز بازی های قابل قبولی از خود ارائه کند و هم در ریباند زیر حلقه و هم در امتیاز گیری نمره قبولی بگیرد.

محمد جشمیدی در فوروارد و پست ۳ تیم ملی ، این روزها یکی از بهترین هاست و در چند سال اخیر نیز خود را به اثبات رسانده است و یکی از بازیکنان محکم و با اراده در این پست است که باید در کنار حامد حدادی در این رقابت ها برای بازی کند.

رسول مظفری جوان با استعداد و آتیه تیم ملی است که او نیز در پست ۲ چند سالی خودش را به اثبات رسانده است و اکنون این جام جهانی بهترین فرصت برای شکوفایی این استعداد بسکتبال ایران است.

بازیکنان امروز چهارمحال و بختیاری بازیکنان نسل طلایی تیم ملی ایران هستند و با توجه به جایگزین نبودن برای این بازیکنان در استان ، باید در مقطع پایه رشته بسکتبال این استان یک بار دیگر سرمایه گذاری جدی صورت گیرد.

این ۳ بازیکن محصول تیمداری بسکتبال چهارمحال و بختیاری هستند و زمانی که این استان در لیگ برتر حضور داشتند، این ۳ بازیکن شناسایی شدند اما در نهایت برای تیم های دیگر لیگ توپ زدند.

 مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال چین ، با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود و ایران با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.

تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه از ساعت ۱۳ به وقت تهران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف پورتوریکو خواهد رفت.
تیم ایران در ادامه‌ این رقابت‌ها روز دوشنبه ۱۱ شهریور از ساعت ۱۳ به مصاف تونس می‌رود و در آخرین دیدار مرحله گروهی روز چهارشنبه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۷ به وقت تهران مقابل اسپانیا به میدان خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، بهترین تیم آسیایی این رقابت‌ها، تک سهمیه باقیمانده قاره برای المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو را تصاحب خواهد کرد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.