سرمربی فیلیپین: ایران بدون حدادی هم تیم خوبی است/ همه بازیکنان ما خون فیلیپینی در رگ‌هایشان است

سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین گفت: می‌دانستیم که ایران در خانه تیم سرسختی است و آنها بدون حدادی هم خوب بازی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دیائو سرمربی بسکتبال فیلیپین پس از شکست مقابل ایران در انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت:  بازی خوبی بود به خصوص در نیمه دوم پرتاب‌های ۳ امتیازی تأثیر زیادی داشت. ما می‌دانستیم که ایران در خانه چه تیم سرسختی است البته بازی نکردن حدادی فرصت خوبی برای ما بود.

وی در مورد اینکه آیا انتظار داشتید حدادی بازی نکند، گفت: این احتمال را می‌دادیم که شاید ۱۰۰ درصد نتواند بازی کند اما از سوی دیگر آماده بودیم که اگر بازی کرد او را کنترل کنیم. این را باید بگویم که ایران بدون حدادی هم تیم قدرتمندی است ما هم در کل با توجه به تعدادی از بازیکنان محروم و مصدوم‌مان توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم.

دیائو در مورد اینکه آیا در ادامه کار هم سرمربی فیلیپین خواهد ماند یا خیر، گفت: هنوز نمی‌دانم که در پنجره بعدی سرمربی بمانم یا نه 51باید پس از بازگشت به مانیل با فدراسیون در این مورد صحبت و مذاکره کنیم اما چیزی که مشخص است اینکه در بازی روز دوشنبه با قطر سرمربی هستم.

سرمربی فیلیپین در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تعداد زیاد بازیکنان محروم می‌توانید به جام جهانی صعود کنید، گفت: چیزی که باید بویم اینکه ما بعد از بازی‌های آسیایی آرام آرانم در حال ساختن تیم هستیم و امیدواریم با بازگشت بازیکنان محروم شرایط بهتری را پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا کلارکسون بازیکن حاضر در NBA در بازی‌های بعدی فیلیپین را همراهی می‌کند یا خیر، گفت: با توجه به حضور او در لیگ آمریکا فعلاً نمی‌تواند ما را همراهی کند اما اگر به جام جهانی برویم شاید کنارمان باشد.

دیائو در پاسخ به این سوال که چرا با وجود داشتن بازیکنان خوب امیدوار به حضور یاران تبعه هستید، گفت: این بازیکنانی که شما می‌گوید همگی خون فیلیپینی در رگ‌هایشان است و ما نمی‌توانیم آنها را از خدمت به تیم ملی کشورشان محروم کنیم. هر بازیکنی که خوب باشد فرصت حضور در تیم ملی را خواهد داشت. 

سرمربی فیلیپین در مورد اینکه کدام یک از بازیکنان ایران شما را بیشتر اذیت کرد، گفت: البته ما ترسی از هیچ بازیکنی نداریم، حامد حدادی یکی از بازیکنانی بود که خودمان را برای کنترل او آماده کرده بودیم اما صمد نیک‌خواه، ارسلان قاسمی و محمد جمشیدی که یک ماه در فیلیپین هم بازی کرده بود یاران خوبی برای ایران بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید