جی پلاس

یک پایان تلخ در لیگ بیستم؛ تاوان پشت کردن به تیم فقیر!

رسول خطیبی و مجتبی حسینی، با پشت کردن به آلومینیوم و نفت، نه تنها عاقبت بخیر نشدند بلکه بعد از اخراج و جدایی، زمینه سقوط این دو تیم را هم فراهم کردند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ هیچ پایانی تلخ تر از پایان همکاری رسول خطیبی و آلومینیوم و همچنین مجتبی حسینی و نفت مسجد سلیمان نیست! دو گروهی که در نیم فصل اول در زمره شگفتی سازها بودند اما با پایان همکاری خود، همگی راه سقوط را در پیش گرفتند.

نه خطیبی با تراکتور و نه حسینی با ذوب آهن عاقبت بخیر شدند و نه نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم توانستند نشانی از تیم آماده نیم فصل اول داشت باشند. با یک انتخاب اشتباه، رویاها و آمال هر چهار نفر به پایان رسید تا در شروع فصل جدید، به نقطه اول باز گردند. 

*ادامه روزهای پرحاشیه رسول در زادگاه مادری و سقوط آلومینیوم

به جرات می توان رسول خطیبی را جزو مربیان باهوش و برتر نسل جدید فوتبال ایران دانست اما یک نکته عجیب درباره او این است که هیچ گاه تیمش را به پایان فصل نمی رساند!

خطیبی بعد از شروع پرحاشیه در آلومینیوم، در نیم فصل اول، تنها باخت قهرمان لیگ را به این تیم تحمیل کرد و توانست در رتبه ششم جدول قرار گیرد و برای کسب سهمیه آسیا در نخستین فصل حضور تیمش در لیگ برتر، گام بردارد اما پیشنهاد تراکتور و وسوسه حضور در تبریز، پایان کار بود. 

او تیمش را رها کرد و به تبریز رفت اما به جز صعود با تراکتور از مرحله گروهی آسیا، هر روز با یک نفر مشکل داشت و در نهایت به علت اختلافات اساسی با زنوزی، تیمش را رها کرد و حالا یک مربی بیکار است. 

آلومینیوم هم بعد از رسول چندان موفق نبود. تیمی که در نیم فصل اول بالای 20 امتیاز گرفته بود، با منصوریان فقط به 15 امتیاز رسید، انواع و اقسام درگیری ها را با این سرمربی تجربه کرد و در نهایت هم در نیمه دوم جدول باقی ماند. 

*اخراج حسینی از ذوب آهن، تاوان پشت کردن به نفت بود؟

مجتبی حسینی بعد از سال ها مربیگری و حضور در لیگ دسته یک، بالاخره توانست با نفت مسجد سلیمان سرمربیگری در لیگ برتر را شروع کند. متوقف کردن استقلال، پرسپولیس، سپاهان و همه تیم های بزرگ لیگ و همینطور قرار گرفتن در نیمه نخست جدول دستاورد بزرگی برای او بود ولی مجتبی قصد داشت یک شبه راه صد ساله را برود و به پیشنهاد سرمربیگری ذوب آهن چراغ سبز نشان داد.

مجتبی حسینی

او یک شبه مسجد سلیمان را ترک کرد و شکایت هایی را هم به جان خرید اما بعد از بقای ذوب آهن در آخرین روز، با حکم اخراج از این تیم مواجه شد!

در آن سمت هم نفت با فکری راه سقوط را در پیش گرفت و آن ها هم از یک تیم شگفتی ساز به تیمی تبدیل شدند که در آخرین روز حکم بقای خود در لیگ را گرفتند. 

حالا معلوم نیست قرارداد فکری هم تمدید شود و در نهایت هر چهار نفر و تیم این ماجرا ضرر کردند تا عاقبت جدایی بی موقع را با شکست و ناکامی همراه شود. 

دیدگاه تان را بنویسید