خطیبی: بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند/ عباس زاده: امیدوارم شرمنده هواداران تراکتور نباشیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور برد برابر شارجه را به هواداران این تیم تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسول خطیبی پس از برتری 2 بر صفر تراکتور مقابل شارجه امارات در نشست خبری گفت: به به تمام هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم. یک بازی خوب، تاکتیکی، جسورانه و پر تلاش را از سوی هر دو تیم دیدیم و تیم شارجه هم با تمام نفرات و توان پا به میدان گذاشته بود.

وی ادامه داد: شارجه با تمام وجود بازی کرد اما آنها را شکست دادیم‌. بازیکنان سنگ‌ تمام گذاشتند. به بچه‌ها گفته بودم که باید زودتر به گل برسیم. سعی کردیم ارتباط بین خطوط دفاع و هافبک تیم شارجه و به ویژه ارتباط با کایو را در خط حمله قطع کنیم و اجازه بازیسازی را به آنها ندهیم. می‌خواستیم آنها رو به بازی مستقیم بیاورند و همانطور که دیدید، توپ‌های دوم و سوم برای ما بود و نتیجه هم به نفع‌مان شد.

عباس زاده: امیدوارم شرمنده هواداران تراکتور نشده باشیم

  محمد عباس زاده بعد از برد 2 بر صفر مقابل شارجه امارات در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه به دو تیم خسته نباشید می‌گویم که جانانه بازی کردند، بازی خیلی سختی بود و همه بازیکنان زحمت کشیدند. خدا را شکر که توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم و سه امتیاز را گرفتیم. این برد را به هواداران واقعی تراکتور تقدیم می‌کنیم و امیدوارم شرمنده‌شان نشده باشیم. فردا شب هم ان شالله که همه در ایران بتوانیم جشن خوب بگیریم و این برد را به همه هواداران خوب تراکتور تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید