روز اول از هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی تراکتور و نساجی در یک بازی زیبا/ اولین برد شاگردان نویدکیا در اصفهان+جدول رده بندی

روز اول از هفته دوم لیگ برتر با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید و سپاهان اولین برد خود با سرمربیگری نویدکیا را در اصفهان کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آخرین دیدار روز اول از هفته دوم لیگ برتر نفت مسجد سلیمان مقابل سایپا به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا ساسان حسینی در دقیقه 39 میزبان را پیش انداخت، اما حسین مالکی در دقیقه 51 کار را برای سایپا به تساوی کشاند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به بهروز نوروزی‌فرد و میثم تهیدست از نفت مسجدسلیمان و محمدرضا سلیمانی از سایپا کارت زرد نشان داد.

نفت مسجدسلیمان و سایپا که در هفته نخست تساوی‌های بدون گل برابر تراکتور و پرسپولیس را تجربه کرده بودند، با تساوی امروز دو امتیازی شدند. این دو تیم در فصل گذشته نیز در کسب نتیجه تساوی یدی طولا داشتند.

سپاهان 1 - آلومینیوم اراک 0

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سجاد شهباززاده در دقیقه 56 تک گل این بازی را به ثمر رساند تا محرم نویدکیا نخستین پیروزی با سپاهان را در هفته دوم لیگ برتر مقابل تیم هم‌بازی سابقش رسول خطیبی تجربه کند. سپاهانی‌ها بازی هفته گذشته را با نتیجه 3 بر یک به گل‌گهر سیرجان واگذار کرده بودند.

قضاوت این دیدار برعهده عبدالنبی پورخلف بود که این داور به مهدی حسینی، رضا حسن‌پور و رسول خطیبی از آلومینیوم کارت زرد و همچنین به محمد علی‌نژاد از همین تیم در دقیقه 70 کارت قرمز نشان داد. پورخلف همچنین سروش رفیعی از سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

نساجی مازنداران 1 - تراکتور 1

 تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:10 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

ایوب کلانتری در دقیقه 69 زننده گل اول بازی برای نساجی بود و حمید بوحمدان هم در دقیقه 82 گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند.

نساجی با این نتیجه چهار امتیازی شد و موقتاً به صدرنشینی‌اش ادامه داد و تراکتور هم با تساوی مقابل نساجی دو امتیازی شد و برای دشت نخستین سه امتیازش حداقل باید تا هفته سوم صبر کند.

قضاوت این دیدار برعهده رضا کرمانشاهی بود که وفا هخامنش و اکبر ایمانی از تراکتور و مجتبی بیژن، سعید غلامعلی‌بیگی و روزبه شاه‌علی‌دوست از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

r123

دیدگاه تان را بنویسید