گفت وگوی جی پلاس با پیشکسوت آبی پوشان؛

منیعی:استقلال باید قهرمان جام حذفی شود/ مجیدی تنها است

بازیکن سابق استقلال گفت: تیم استقلال یک جام قهرمانی به هواداران خود بدهکار است و باید قهرمان این جام شود.

لینک کوتاه کپی شد

میثم منیعی بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره برد آبی پوشان برابر تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس  منتظر بودند که حریفشان اشتباه کند اما در مجموع موقعیت های گلزنی استقلال بیشتر بود. آبی پوشان می توانستند در طول 90 دقیقه کار را تمام کنند اما دربی حساسیت های خاص خود را دارد و این بار کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

او درباره پیروزی استقلال در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس گفت: تیم استقلال روحیه اش بهتر از پرسپولیس بود به همین علت این تیم توانست در ضربات پنالتی بهتر عمل کند و به برتری دست یابد. البته به نظرم استقلال باید در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام می کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود و من از این موضوع ناراحت هستم که این اتفاق برای آبی پوشان رخ نداد.

منیعی درباره اینکه استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود یا خیر، گفت: قطعا استقلالی ها باید قهرمان جام حذفی شوند چون یک جام به هواداران بدهکار هستند و بازیکنان نباید به قهرمانی خود شک کنند. ان شا الله این جام قهرمانی متعلق به استقلال است.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا دربی کسل کننده بود یا خیر، اظهار کرد: بله، حساسیت بازی دربی بالا بود و  تیم های استقلال و پرسپولیس برای گل نخوردن وارد زمین مسابقه شدند تا از اشتباهات حریف استفاده کنند. هر دو تیم در نیمه اول بی برنامه بودند اما شرایط بازی در نیمه دوم بهتر شد. به هر حال هر دو تیم ترس از باخت داشتند چون جام حذفی تک بازی است و دیگر بازی بعدی وجود ندارد تا شکست را جبران کنند.

او تصریح کرد: به نظرم کار مجیدی در بازی دربی بیشتر به چشم آمد. با توجه به اینکه تیم پرسپولیس از لحاظ کار تیمی بهتر از استقلال است، به همین علت کار فرهاد مجیدی سخت بود تا تیمش را سر و سامان بدهد.

منیعی درباره قضاوت فغانی در دربی حذفی گفت: فغانی جزو مفاخر داوری ما محسوب می شود و او خیلی خوب قضاوت کرد و نزدیک به صحنه ها بود و بسیار خوب و روان داوری کرد. به هر حال یکسری از اشتباهات وجود دارد اما اشتباهات جزیی از داوری است. البته فغانی اشتباه تاثیرگذار نداشت.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: به نظرم  مجیدی تنها است و او یک تنه بازی ها را مدیریت و مربیگری می کند. ان‌شاالله همه به مجیدی کمک کنند تا او بتواند قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

دیدگاه تان را بنویسید