در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

چرا جامعه فوتبال باید از دربی 95 خوشحال باشد؟!

مرتضی محصص کارشناس فوتبال درباره درگیری در پایان بازی دربی توضیحاتی را بیان کرد و اعلام کرد که استقلالی ها می توانند به آینده تیمشان امیدوار باشند چرا که در دربی بازی خوبی از آبی ها شاهد بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی محصص کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره برد پرسپولیس برابر استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: هر دو تیم با آمادگی، برنامه ریزی و آنالیز خوب به مصاف یکدیگر رفتند.  بازی در نیمه دوم افت کرد اما تیم های پرسپولیس و استقلال بازی قابل قبولی در اکثر دقایق ارائه کردند. هر دو مربی استقلال و پرسپولیس جوان هستند و جامعه فوتبال باید خوشحال باشند که آنها تا به این اندازه تیم خود را آماده کردند. نتیجه بازی برای طرفداران پرسپولیس خوب بود اما تماشاگران استقلال ناراحت هستند. به هر حال استقلال بازی را باخت اما نمایش خوبی داشت. 

محصص درباره عملکرد استقلال در دربی پایتخت تصریح کرد : فوتبال فراز و نشیب دارد و استقلال خیلی خوب خود را برای بازی دربی آماده کرده بود اما پرسپولیس  بعد از دریافت گل در لاک دفاعی فرو رفت و اجازه گلزنی به آبی پوشان را نداد. 

کارشناس فوتبال درباره ضعف دفاعی استقلال حل نشده است، اظهار کرد: من فکر می کنم  استقلال خط دفاعی 3 نفره خوبی را برای بازی دربی در نظر گرفت اما اشتباه جزیی از فوتبال است و برای همه تیم ها این اشتباهات رخ می دهد. همچنین پرسپولیس از اشتباه حریفش  به نحو احسن استفاده کرد و به گل دست یافت. در مجموع خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت. 

او در واکنش به درگیری در لحظات پایانی این دیدار گفت: البته ما به رقابت بزرگ در بحرین نزدیک می شویم و احتیاج به آرامش در جامعه فوتبال داریم. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و کادر فنی جوان این دو تیم مسئولیت بزرگی را برعهده گرفتند. درگیری و جنجال در همه جای دنیا و  بازی های  سطح بالا وجود دارد و جزیی از هیجان بازی محسوب می شود. من موافق درگیری در پایان بازی دربی نیستم اما درگیری جزیی از فوتبال است. 

محصص در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: تیم های پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم های ایران هستند و بازیکنان با فشار و استرس زیادی وارد زمین مسابقه می شوند و هر چه به پایان بازی نزدیک می شویم، فشار بر روی بازیکنان  بیشتر می شود و نمی توانند هیجان خود را کنترل کنند. 

کارشناس فوتبال درباره اینکه درگیری ها در فوتبال زیاد شده است، گفت: بله، درگیری ها فقط در بازی های  استقلال و پرسپولیس رخ نمی دهد و تنش در همه جا وجود دارد. من درگیری ها را محکوم می کنم و  به نظرم باید از این اتفاقات جلوگیری شود و با متخلفان برخورد کنند. 

او درباره شانس تیم پرسپولیس برای قهرمان لیگ برتر فوتبال، گفت: من پیشگو نیستم و باید منتظر بمانیم بازی سپاهان به چه صورت می شود. به هر حال برد و باخت تیم ها در جام حذفی بر روی بازی های آنها در  لیگ برتر تاثیرگذار است.  امیدوارم کیفیت بازی ها فدای کسب نتیجه نشود. به هر حال هر چه کیفیت بازی ها بهتر شود در آن صورت به مسابقات تیم ملی در بحرین کمک می کند. 

محصص درباره اینکه استقلال می تواند از بحران خارج شود، گفت: بله، تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته است و این تیم فوتبال خوبی ارائه می دهد. به هر حال باید منتظر بازی استقلال و ذوب آهن  در جام حذفی باشیم و بعد نظر بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید