در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

آیا به بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی توصیه غیرفوتبالی می‌شود؟

امیر حسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس درباره دربی سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر حسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره  دربی پایتخت اظهار کرد: شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس خوب است و در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفتند و به دور بعد صعود کردند. به نظرم دربی جذابی را شاهد باشیم و امیدوارم با برد پرسپولیس به پایان برسد. 

وی درباره برگ برنده دربی سرخابی ها گفت: امتیازات دربی مهم است به همین علت هر دو تیم  محتاط بازی می کنند و موقعیت های کمی به هم می دهند و هر تیمی که بتواند از تک موقعیت خود استفاده کند، برنده این بازی می شود. 

فشنگچی درباره اینکه چرا دربی سرخابی ها کسل کننده است، بیان کرد: صددرصد حساسیت  در این موضوع تاثیرگذار است و همان طور که گفتم هر دو تیم محتاط بازی می کنند. این گونه بازی ها برای هواداران سرخابی خیلی مهم است به خاطر همین از جذابیت بازی کاسته می شود. 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی پایتخت اظهار کرد: برای خیلی از پرسپولیسی ها بهترین دربی مربوط به برد 3 بر 2 با هت تریک ایمون زاید است. باخت به استقلال در وقت اضافه جام حذفی نیز بدترین خاطره ام از دربی محسوب می شود. 

وی درباره اینکه توصیه ای به سرخابی ها در دربی ها صورت می گرفت، گفت: نه، من در 3 سالی که در پرسپولیس بودم هیچ توصیه ای برای بازی دربی انجام نمی شد و این موضوع صحت ندارد. 

فشنگچی درباره اینکه پیش بینی اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: من فکر می کنم بازی دربی روز جمعه با نتیجه 2 بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان برسد. 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کری خوانی اش برای استقلالی ها گفت: در این چند سال استقلالی ها را بردیم و دیگر کری خوانی نمی خواهد.

  • درسا اهری زاده ارسالی در

    استقلال برنده میشود

دیدگاه تان را بنویسید