در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

انتظاری: مجیدی و گل محمدی دست از بیانیه نویسی بردارند/ برد دربی از قهرمانی در لیگ ارزشمندتر است!

مهاجم سابق باشگاه استقلال گفت: بیانیه نویسی مجیدی و گل محمدی علیه یکدیگر جزو اتفاقات ناگوار فوتبال کشورمان است و این 2 مربی باید دست از بیانیه نویسی بردارند.

لینک کوتاه کپی شد

سهراب انتظاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره دربی 96 میان سرخپوشان برابر تیم استقلال در جام حذفی اظهار کرد:  دربی سرخابی ها همواره بازی جذاب و هیجان انگیز است. البته باید بدانیم پرسپولیس در لیگ برتر با سپاهان رقابت حساسی برای قهرمانی دارد و بدون شک سرخپوشان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی هستند.

او در ادامه گفت: مهدی قایدی نقطه قوت استقلال است که بدون شک کادر فنی پرسپولیس با برنامه ریزی مناسب و اصولی سعی خواهند کرد این بازیکن را از کار بیندازند. نقطه ضعف استقلال هم مشخص است و نیاز نیست تا آن را بازگو کنم. به هر حال برد در دربی از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ارزشمندتر است. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با تجربیات زیاد خود فاتح دربی شوند.

انتظاری درباره قضاوت علیرضا فغانی  در دربی پایتخت و اعتراض فرهاد مجیدی به انتخاب داور مسابقه گفت: در چند وقت اخیر داوری ها به شدت اعتراض آمیز بوده است و نمی دانیم کمیته داوران براساس چه اصول و مبنایی ، داوری که در یک بازی خیلی ضعیف قضاوت کرده است، او را برای بازی بعدی انتخاب می کند.

او در ادامه افزود: به هر حال با انتخاب فغانی برای قضاوت دربی دیگر حرف و حدیثی باقی نمی ماند. فغانی داوری است که تجربه قضاوت در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه های جهان و همچنین مهمتر از آن داوری در المپیک یورو را در کارنامه خود دارد و می تواند با تجربه بالای خود دربی را سوت بزند. البته ما خیلی راحت فغانی که جزو بهترین  داوران آسیا است را با سرمایه سوزی از دست دادیم وگرنه خیلی راحت می توانستیم از توانایی های او بهره ببریم.

مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم دعای خیر هواداران پشت  پرسپولیس باشد. در چند وقت اخیر هم اتفاقات ناگواری در فوتبال ما رخ داده و مربیان لیگ برتری فوتبال علیه یکدیگر بیانیه صادر می کنند و همین موضوع باعث شده که از مسائل فنی تیم های خود عقب بیفتند و فوتبال ما از این مسئله ضربه بزرگی می بیند. خیلی از افراد هستند که در فضای مجازی از آب گل آلود ماهی می گیرند و پیاز داغ این موضوع را زیادتر می کنند. امیدوارم یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی و سایر مربیان  دست از بیانیه نویسی علیه یکدیگر بردارند و به کار خود بپردازند تا تیمشان موفق شود.

انتظاری درباره اینکه کدامیک از بازیکنان سرخابی می توانند ستاره بازی دربی شوند، گفت: مهدی قایدی ستاره استقلال است و این بازیکن در پیروزی های اخیر تیمش تاثیرگذار بود. البته ما نمی توانیم یک بازیکن را به عنوان ستاره پرسپولیس انتخاب کنیم چون همه بازیکنان ستاره هستند و سرخپوشان کار تیمی فوق العاده ای ارائه می کنند. سطح  تیم پرسپولیس از فوتبال ایران بالاتر است و مهاجمان پرسپولیس از جمله ترابی، مغانلو، عیسی آل کثیر و عبدی در خط حمله فوق العاده کار می کنند و امیدوارم آل کثیر به بازی با استقلال برسد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از بازی دربی گفت: من در یکی از بازی های دربی در دقیقه 88 گل زدم و با نتیجه 2 بر یک از استقلالی ها پیش افتادیم اما متاسفانه 2 گل در دقایق 90 و 92 دریافت کردیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.  به هر حال این بازی هم بهترین و هم بدترین خاطره ام از دربی بود چون خوشحال بودم که در دربی گل زدم و از آن طرف هم از باخت تیم پرسپولیس ناراحت شدم.

او در پایان گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس برنده دربی باشد و این تیم بتواند  با صعود به مرحله نیمه نهایی  جام حذفی و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال  به سوی کسب سه گانه جام قهرمانی پیش برود و دل هواداران خود را شاد کند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید