در مسیر توکیو؛ ملی پوش قایقرانی در گفت و گو با جی پلاس

ورزشکاری که شعار نمی‌دهد؛ آقامیرزایی: نمی‌خواهم نگاه بلندپروازانه به المپیک داشته داشته باشم

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: نمی‌خواهم خیلی بلندپروازانه به المپیک نگاه کنم و یا بگویم برای کسب مدال می‎‌روم اما تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه ممکن به کار می‌گیرم.

لینک کوتاه کپی شد

علی آقا میرزایی ملی پوش قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار ورشی جی پلاس، در خصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در المپیک اظهار کرد:در هفتمین هفته اردو آمادگی بعد از مسابقات آسیایی به سر می‌بریم؛  خدا را شکر تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهم، رکوردها تا حدی قابل قبول است و امیدوارم تا روز مسابقه به آمادگی صد درصد برسم تا بتوانم نتیجه قابل قبولی را کسب کنم. انتظاری که از خودم دارم حضور در فینال A مسابقات است و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنم.

او با اشاره به لغو اردوهای برون مرزی گفت:  بعد از مسابقات آسیایی ما دو هفته در انزلی اردو داشتیم و بعد هم قرار بود حتی در کشورهایی مانند چین و مجارستان اردوی برون مرزی داشته باشیم اما متاسفانه این دو کشور قبول نکردند؛ مسئولان فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق در باکو رخ دهد اما متاسفانه بازهم نشد. با توجه به زمان کمی که تا اعزام داریم تصمیم گرفته شد اردوها در تهران ادامه پیدا کند و رئیس فدراسیون تمام تلاشش را می‌کند از لحاظ اسکان، تغذیه و آرامش فکری مشکلی نداشته باشیم.

آقا میرزایی درمورد پیش بینی خود از المپیک توکیو تصریح کرد: به هر حال اولین حضور من در این رقابت است و همان طور که گفتم می‌خواهم به فینال A بروم و جزو هفت قایق برتر شوم؛  نمی‌خواهم خیلی بلند پروازانه به موضوع نگاه کنم و یا بگویم برای کسب مدال می‌روم چون کار سختی است و در قایقرانی ایران با توجه به شرایط ، امکانات و کمبودهایی که وجود دارد فعلا مدال گرفتن کمی زود است ولی من تمام تلاشم را می‌کنم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم و به آن چیزی که در ذهن خودم ساختم دست پیدا کنم.

ملی پوش المپیکی قایقرانی با بیان مشکلات تمرینات در دوران شیوع کرونا گفت: ما از فروردین سال گذشته تمریناتمان کنسل شد و به مسابقات اعزام نشدیم؛ به دلیل شرایط کرونایی مسابقات سهمیه المپیک در سال پیش برگزار نشد و ما هم تمام تمریناتمان را به صورت قرنطینه انجام می‌دادیم اما خوشبختانه شرایط من در انزلی به گونه‌ای بود که توانستم تمرینم را ادامه بدهم و با توجه به شرایط تالاب انزلی  می‌توانستم خارج از باشگاه تمرین کنم؛ از لحاظ بدنسازی هم در منزل امکانات داشتم و با تمام این تفاسیر هفت ماه به صورت انفرادی تمرین کردم و برنامه را از مربی می‎‌گرفتم و اجرا می‌کردم؛ ما فقط پنج ماه اردو داشتیم و کمی وضعیت سخت بود اما با همه این مشکلات آمادگی ذهنی‌ام را حفظ کردم، سعی نکردم منحرف شوم و خدا را شکر به چیزی که می‌خواستم رسیدم.

علی آقامیرزایی  در پایان صحبت‌های خود همچنین در خصوص رقبای خود در المپیک توکیو تصریح کرد: نسبت به حریفانم شناخت دارم اما از سال 2017 در تک نفره هزار متر کنار رقبای اروپایی پارو نزدم و اینکه چون در چهار نفره 500 متر و رشته‌های دیگر تمرکز داشتیم سه چهار سالی می‌شود در کنار این قایقرانان پارو نزدم اما طبق مسابقاتی که شرکت کردند نسبت به آن‌ها شناخت دارم و می‌دانم زمان هایشان به چه صورت است اما در هرصورت نتیجه گیری در روز مسابقه بستگی به شرایط آب و هوایی و محیطی دارد بنابراین نمی‌توان گفت رقبایم تایم‌هایی در المپیک ثبت می‌‌کنند که در مسابقات قبلی هم ثبت کردند. من نگاه نمی‌کنم که حریفانم از من قوی تر هستند و مدال جهانی دارند بلکه تمام تلاشم را برای بدست آوردن بهترین نتیجه انجام می‌دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید