حسن تفتیان روز یکشنبه در قالب تماس تصویری با مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه افزود: همه مردم باید با عمل به توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن سرعت انتقال ویروس عامل بیماری کرونا را کاهش دهند.

وی ادامه داد: کشور عزیزمان در مقابله با این بحران جهانی روزهای سختی را سپری می‌کند که بار بخش اعظم آن بر دوش دست‌اندرکاران نظام بهداشت و درمان قرار دراد لذا صمیمانه از همه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت که با تمام توان در این میدان حضور دارند تشکر می‌کنم.  

این ورزشکار المپیکی گفت: ایمان دارم دعای خیر تمام مردم ایران بدرقه راه و همراه مدافعان بهداشت و سلامت کشورمان است و از خداوند متعال خواستار سلامت و موفقیت برای همه آنها در تربت‌حیدریه و سراسر ایران هستم.

وی افزود: باید با ماندن در خانه و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به پزشکان و پرستاران کمک کرد تا این قشر فداکار نیز با تمام توان برای بهبود حال بیماران تلاش کنند. 
حسن تفتیان ورزشکار تربت‌حیدریه‌ای از چهره‌های شناخته شده ورزش دو و میدانی ایران در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود. وی اواخر پارسال به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن ۲۰۲۰ چین، به فرانسه رفت.

همزمان با شیوع بیماری کرونا در چین زمان برگزاری این مسابقات یک سال به تأخیر افتاد. این امر باعث شد تا تفتیان پس از مشورت با مربی و موافقت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران همچنان در فرانسه بماند و با تغییر در شیوه تمرینات، خود را برای مسابقات فضای باز که قرار بود اردیبهشت امسال برگزار شود آماده کند.

با پاندمیک شدن بیماری کرونا در سراسر جهان برنامه تمرینات این ملی پوش کشورمان در فرانسه نیز لغو شد و او به ایران بازگشت تا برای دوران پساکرونایی از نو برنامه‌ریزی کند.

تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.