این قهرمان دوومیدانی ایران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، از بازگشت خود به تمرینات دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد.

محمد ارزنده سال گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود و دلیل این مساله را حمایت نکردن مسوولان فدراسیون از دوندگان ملی پوش از جمله خودش اعلام کرد.

ارزنده، در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: اکنون سخت مشغول تمرین برای کسب سهمیه ورودی المپیک هستم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌ام.

وی، دلیل خداحافظی خود از دنیای قهرمانی را بی‌مهری مسوولان فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد و گفت: مسوولان فدراسیون سابق با برخی از ورزشکاران مشکل داشتند و هیچ کاری برای ورزشکاران انجام نداد.

به گفته وی، در دوره قبلی فدراسیون تصمیم گرفتم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم و با تغییر در فدراسیون تصمیم گرفتم دوباره به تمرینات برگردم.

ارزنده،از حفظ آمادگی خود در سطح بالا خبر داد و گفت: در این مدت سعی کردم آمادگی بدنی و تکنیک‌ها را مرور می‌کنم.

این قهرمان دوومیدانی آسیا در خصوص حمایت وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر برای ادامه ورزش حرفه‌ای از جیب خود خرج می‌کنم و تمامی لوازم ورزشی مورد نیاز را به صورت شخصی تهیه می‌کنم و ورزش کردن در این شرایط برای ورزشکاران سخت‌تر شده است.

ارزنده، در خصوص استخدام خود  گفت:این مساله تاکنون محقق نشده است و مسوولان قول خود را در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی محقق نکرده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمد ارزنده از سال ۲۰۰۲ در تیم ملی نوجوانان دوومیدانی ایران حضور داشت و از آن زمان تاکنون در همه تیم‌های پایه ایران حضور داشته است. وی سال ۲۰۱۳ در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا که به میزبانی چین در ووهان برگزار می‌شد، موفق شد با ثبت رکورد ۷ متر و ۸۰ سانتیمتر به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این رقابت‌ها دست یابد.

محمد ارزنده با قهرمانی در آسیا،در 2 دوره در المپیک‌های قبلی نیز شرکت داشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.