ایرج عرب روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات دو ومیدانی استان اردبیل در گفت وگو با ایرنا، افزود: از مجموع این ۱۸ نفر شرایط مدیریتی چهار نفر از آنها با توجه به مدارک ارائه شده توسط کمیسیون تطبیق احراز نشده است.

وی با بیان اینکه ۲ نفر دیگر هم قبل از برگزاری انتخابات انصراف دادند، گفت: هم اکنون ۱۲ نفر برای کسب ریاست فدراسیون دو و میدانی اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون دو و میدانی پس از تایید صلاحیت از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: فدارسیون دو و میدانی آماده برگزاری انتخابات است و باید در یک فضای سالم و مطابق با قانون و بدون ایجاد فضای تخریبی انتخابات برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: هیات دو و میدانی  سه استان در کشور با سرپرست اداره می‌شد که رییس هیات ۲ استان با برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین شد و رییس هیات یک استان دیگر در آینده نزدیک با برگزاری مجمع انتخاب خواهد شد.

عرب در ارتباط با سهمیه‌های المپیکی فدراسیون دو و میدانی گفت: هم اکنون احسان حدادی و حسن تفتیان ۲ دونده ملی‌پوش  سهمیه المپیک ۲۰۲۰  دارند و با نطر خود آنها و مربیان به اردوی آمادگی در داخل و خارج کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: تعدادی از ورزشکاران نیز با نظر کارشناسان و مربیان و صاحبنظران شناسایی شدند که آنها نیز به اردو هایی در داخل و خارج کشور اعزام خواهند شد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی جام فجر اواخر این هفته با شرکت باشگاههایی از داخل کشور و تیم های خارجی برگزار خواهد شد.

 او بیان کرد: روسای هیات استانها باید توجه ویژه‌ای به استعدادیابی داشته باشند تا زمینه توسعه رشته دو و میدانی در کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه آماده و مهیا کردن زیر ساخت در دو و میدانی مهم است، اضافه کرد: نگهداری و استفاده بهینه از زیر ساخت ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر از آن هم مهمتر است.

او  استفاده از تمامی ظرفیت ها را باعث رشد و توسعه ورزش به ویژه دو و میدانی عنوان کرد و ادامه داد: با تعامل و همکاری همه دلسوزان شاهد رشد و توسعه ورزش دو ومیدانی خواهیم بود.

وی با اشاره به قابلیت ها و پتانسیل های خدادادی منطقه گفت: با تامین زیر ساخت ها و مدیریت صحیح امیدواریم استان اردبیل در دو و میدانی به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

وی افزود: سالن سرپوشیده دو ومیدانی اردبیل یکی از بهترین و به روزترین سالن ها است و فدارسیون حمایت های لازم را برای تجهیز آن انجام خواهد داد.

در این مجمع انتخاباتی اکبر ورودی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات دو و میدانی استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.