جی پلاس

روزنامه های آمریکای لاتین| اوله آرژانتین : "ما همه مسی هستیم" + عکس

برخی از روزنامه های آمریکای لاتین تیتر اصلی شان را به قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ اختصاص دادند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: تیم ملی آرژانتین بامداد امروز با پیروزی یک بر صفر مقابل برزیل فاتح کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ شد. روزنامه های آرژانتینی تیتر اصلی خود را برای روز یکشنبه به این اتفاق بزرگ اختصاص دادند و برخی از رسانه های آمریکای لاتین نیز به این موضوع پرداختند. 

اوله با منتشر کردن تصویر لیونل مسی که جام قهرمانی را بلند کرده است تیتر زد: "ما همه مسی هستیم." روزنامه آرژانتینی این قهرمانی را تاریخی عنوان کرد و نوشت: " آرژانتین پس از ۲۸ سال در  ماراکانا قهرمان شد. شور و هیجان برای شماره ۱۰ و یک کشور شاد." 

روزنامه های جهان

نشریه کلارین با تصویری از شادی بازیکنان هنگام بالا بردن جام قهرمانی تیتر زد: "قلب آمریکا" این روزنامه نوشت: "آرژانتین با چنگ و دندان و یک عملکرد تاریخی در ماراکانا یک ضربه زد و برزیل را با گل تماشایی دی ماریا با نتیجه یک بر صفر شکست داد. آلبی سلسته پس از ۲۸ سال قهرمانی را تجربه کرد. مسی در این تورنمنت پادشاهی کرد و نخستین عنوانش را با تیم ملی به دست آورد. در تمام کشور جشن بر پا است."

روزنامه های جهان

لا گاستا، دیگر رسانه آرژانتینی نوشت: "آرژانتین قهرمان!" این روزنامه در ادامه عنوان کرد: "فریادی که کشور را تحت تاثیر قرار داد و آن ها را به رویایی دیگر سوق داد." لا گاستا نوشت: "فینال سختی که با گل دی ماریا با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. تیم ملی به خوبی برابر حملات برزیل طاقت آورد و نشان داد که هویت دارد. اکنون ماموریت لیونل اسکالونی و پسرانش صعود به جام جهانی است و چرا که نه به رویای تکرار قهرمانی کوپا آمه ریکا در جام جهانی قطر فکر نکند." 

روزنامه های جهان

او گلوبو برزیل هم بخش کوچکی از صفحه اصلی اش را به قهرمانی آرژانتین اختصاص داد و با منتشر کردن تصویری از مسی در دستان هم تیمی هایش تیتر زد: "آرژانتین، برزیل را شکست داد و به ناکامی هایش پایان داد." این نشریه نوشت: آلبی سلسته با گل دی ماریا در نیمه اول توانست برزیل را یک بر صفر شکست دهد و برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا شود. همچنین مسی اولین جامش را با تیم ملی به دست آورد و آرژانتین پس از ۲۸ سال قهرمان شد."

روزنامه فولیا سائوپائولو عکس اصلی صفحه را به تصویر مسی اختصاص داد و نوشت: "ماراکانا شاهد اشک های نیمار و شادی مسی به خاطر قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا بود."

روزنامه های جهان

کانچا مکزیک تیتر اصلی خود را به قهرمانی آرژانتین اختصاص داد و نوشت: "سرانجام."

روزنامه های جهان

ال دیاریو دیخیتال اروگوئه به قهرمانی آرژانتین اشاره کرد و تیتر زد: "آرژانتین پادشاه آمریکا است." 

روزنامه های جهان

 

دیدگاه تان را بنویسید