در مسیر توکیو؛ محمد رهبری در گفت و گو با جی پلاس

شمشیرباز المپیکی ایران: در توکیو بهترین نتیجه تاریخ را می گیریم/ نبود تماشاگران تمرکز ما را بیشتر می کند

ملی پوش سابر ایران گفت: قرار است در المپیک توکیو بهترین نتیجه تاریخ شمشیربازی را کسب کنیم و هدف ما رسیدن به مدال این رقابت بزرگ است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد رهبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط تیم ملی شمشیربازی سابر برای حضور در المپیک توکیو اظهار کرد: خداراشکر هم وضعیت تمرینات و هم شرایط بدنی خودم خوب است؛ تا اردوی قبلی بدنسازی داشتیم و دراردوی جدید فقط تمرینات تخصصی شمشیربازی را انجام می‌دهیم که بیشتر جنبه ریکاوری دارد؛ شنبه هفته آینده اعزام می‌شویم و امیدوارم تا روز مسابقه به بهترین موقعیت بدنی و تکنیکی برسیم.

او با اشاره به شیوع کرونا و انجام تمرینات در این دوران گفت:  به شخصه برای من خوب بود چون تیم ما قبل از کرونا سهمیه المپیک را کسب کرد و یک سال و نیم زمان داشتیم بدون مشکل و استرس تمرین کنیم؛ البته اوایل این بیماری تمریناتمان لغو شده بود اما بعد از مدتی اردوها آغاز شد و من خودم توانستم نقاط ضعفم را پیدا کنم و می‌توان گفت در کل برای بقیه بچه‌ها هم نکته مثبتی بود.

محمد رهبری

او افزود: ما قرار است بهترین نتیجه تاریخ شمشیربازی را در توکیو بدست بیاوریم؛ به دنبال کسب مدال هستیم و برای رسیدن به هدفمان هرچه داریم و نداریم  زمان مسابقه به کار خواهیم گرفت. شرایط به گونه‌ای است که المپیک بدون تماشاگر برگزار می‌شود؛ درست است حضور تماشاگران شور و هیجان خاصی به مسابقات می‌دهد اما برای رشته ما چون سالن ساکت است بهتر تمرکز می‌کنیم و از لحاظ فنی می‌توانیم بیشتر کارآمدی خودمان را نشان بدهیم.

رهبری در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: ما با تمام حریفانی که در المپیک هستند قبلا هم روبرو شدیم و شناخت کامل داریم؛ اکنون هم این آنالیز ادامه دارد؛ امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و دست پر به کشورمان برگردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید