جی پلاس؛

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک| تاخیر در برگزاری دیدار به علت قطعی آب/ موبایل مجیدی توسط ناظر بازی ضبط شد!+ عکس و ویدیو

دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،‌تیم های استقلال و آلومینیوم اراک امروز از ساعت 19:50 در ورزشگاه امام خمینی (س) به میزبانی آلومینیوم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید؛

بعد از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک تعداد زیادی از هواداران که پشت درهای استادیوم امام خمینی(س) اراک حضور داشتند اتوبوس تیم استقلال را اسکورت کردند.

در این بین وقتی ازدحام جمعیت زیاد شد پلیس هم اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال استقلال را اسکورت کرد تا این تیم از شهر اراک خارج شود.

در جریان جنجال‌های نیمه دوم این مسابقه، فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم استقلال که روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی(س) حضور داشت با سر و صدا و توهین به مسئولان برگزاری مسابقه توسط ناظر بازی اخراج شد.

مجیدی پس از دریافت کارت زرد گفت: این گل آفساید نبود، چگونه آفساید گرفتید؟ لحظاتی بعد سرمربی و آنالیزور تیم استقلال، بار دیگر از طریق این گوشی صحنه گل مردود شده را به داود رفعتی،  نشان داده و در نهایت ناظر بازی گوشی موبایل را ضبط کرد. با این حرکت اعتراض‌های مجیدی ادامه پیدا کرد.

دقایقی بعد بهزاد غلامپور هم در اعتراض به تصمیم مهدی سیدعلی با کارت زرد داور جریمه شد. 

در زمان استراحت بازیکنان دو تیم، مربی دروازه‌بان های استقلال با داور صحبت کرده و به وی معترض شد.

علیرضا منصوریان در این لحظه با نشستن روی زمین و استفاده از یک تابلو، نکات فنی را به شاگردانش انتقال داد.

پس از روی زمین افتادن مهدی قایدی در دقیقه 80 و اعلام تمارض بازیکن استقلال، مصطفی احمدی با فرشید اسماعیلی درگیر شد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. البته در این صحنه فرهاد مجیدی هم با پریدن روی هوا تصور کرد داور برای تیمش پنالتی گرفته است.

پس از سوت پایان بازی در نیمه اول، پوریا آریا کیا به سمت داور وسط رفت و با او در مورد خطای هند حسینی صحبت کرد. گفت‌وگوی بازیکن آلومینیوم و سیدعلی در نهایت با خوش و بش آن‌ها به پایان رسید.

احمد موسوی که در نیمه دوم جای محمد دانشگر را در ترکیب استقلال گرفت، قبل از شروع این نیمه با منصوریان خوش و بش کرد.

داود رفعتی، ناظر بازی پیش از آغاز نیمه دوم به حضور برخی افراد متفرقه روی سکوها معترض شد و به همین دلیل سید‌علی تا زمان مشخص نشدن تکلیف این افراد متفرقه سوت شروع نیمه دوم را به صدا درنیاورد.

سیاوش یزدانی در دقیقه 52 پس از خطا روی سعید باقرپسند به داور اعتراض کرده و اعتقاد داشت باید خطای بازیکن آلومینیوم اعلام شود. 

در دقیقه 53 فرشید اسماعیلی پس از روی زمین افتادن، توپ را با دست گرفت و به همین دلیل داور خطای این بازیکن را اعلام کرد. البته برخلاف بازیکنان آلومینیوم که اعتقاد داشتند سیدعلی باید این خطا را پنالتی می‌گرفت، آبی‌‍ پوشان اعتقاد داشتند اسماعیلی خطایی مرتکب نشده است. 

در دقیقه 57 فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور به تصمیم داور معترض شدند و به همین دلیل سید علی با آمدن به کنار زمین، به آنها تذکر داد.

در دقیقه 60 محمد حسین مرادمند در برخورد با بازیکن آلومینیوم با سر روی زمین افتاد. وی پس از اینکه متوجه شد سیدعلی خطایش را اعلام کرده با تعجب به تصمیم داور اعتراض کرد.

مرادمند که در نیمه دوم چندین بار دچار مصدومیت شد، برای لحظاتی لنگ لنگان به بازی ادامه داد.

در زمان گرم کردن بازیکنان آلومینیوم و استقلال در ورزشگاه امام خمینی اراک، گونه جدیدی از ملخ که سبزرنگ بود، روی لباس زردرنگ رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال نشست و او را غافلگیر کرد.

45

 

اسماعیل شریفات قبل از شروع بازی سمت فرهاد مجیدی رفت و یک شاخه گل را به وی تقدیم کرد. در زمان همبازی بودن آنها در استقلال، مجیدی در یک دربی بازوبند کاپیتانی را به شریفات داد.

21

کاپیتان های دو تیم با تیم داوری عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک - استقلال

فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان پیش از شروع مسابقه با هم خوش و بش کردند.

منصوریان- مجیدی

در حالیکه آب ورزشگاه امام خمینی (س) شهر اراک قطع بود، داوود رفعتی ناظر مسابقه اعلام کرد تا زمین آبیاری نشود اجازه برگزاری بازی را نخواهد داد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری 

آلومینیوم اراک - استقلال

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

لیست بازیکنان اصلی و ذخیره آلومینیوم و استقلال

12

از طرح موزاییکی ورزشگاه امام خمینی (س) به مناسبت دیدار امروز رونمایی شد.

90

ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه امام خمینی(س) پیش از بازی منتشر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید