هم پرسپولیسی ها شاکی هستند؛ هم بازیکنان گل گهر!

کنعانی زادگان: بس است؛ خجالت بکشید/ عاشوری: پنالتی ما را مقابل استقلال و پرسپولیس نگرفتند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان و کادرفنی این تیم از مدیریت باشگاه گلایه‌مند هستند و کم کاری از سوی مدیریت را جایز نمی‌دانند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احمد نوراللهی پس از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: توانستیم بازی خیلی مهمی را ببریم و سه امتیاز آن را کسب کنیم که به آن نیاز داشتیم. جای هیچ اشتباهی نداریم و خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم.

وی درباره گلی که زد، گفت: کار گروهی مهم است نه کار فردی. خدا را شکر می‌کنیم که تیم توانست سه امتیاز را به دست بیاورد و امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش عزم خود را برای قهرمانی پنجم جزم کرده است، خاطرنشان کرد: کادرفنی زحمت می‌کشد و بازیکنان عزیز هم تلاش خود را می‌کنند، اما از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی‌دانیم در این شرایط واقعاً چه کاری می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند اما باشگاه حرکت مثبتی نمی‌کند که بازیکنان و کادرفنی همه گلایه دارند.

نوراللهی در واکنش به این پرسش که آیا منظور او از مشکلات مسائل مالی است، اظهار داشت: قطعاً بحث مالی هم هست. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. در این پنج هفته که باقیمانده، بازیکنان هر شب با استرس می‌خوابند و با استرس بیدار می‌شوند که نکند اتفاقی رخ دهد تا قهرمان نشویم. همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: درصد نمی‌دانم، فکر کنم 60-50 درصد گرفتیم، اما به عشق هواداران زحمت می‌کشیم. با این حال اگر باشگاه کاری برای بازیکنان و کادرفنی انجام ندهد، می‌شود یک طرفه. تا آخر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم، اما به شرطی که مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کاری برای بازیکنان انجام دهند.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه قرارداد او هم تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: کاری به تمدید ندارم. فصلی که هنوز تمام نشده و یک سال و خورده‌ای طول کشیده است. بازیکنان و کادرفنی تلاش کرده‌اند، اگر مدیریت بخواهد کم کاری کند، جایز نیست. از آنها می‌خواهیم که به پرسپولیس کمک کنند.

نوراللهی در خصوص بحث درخواست بازیکنان برای انتشار قراردادشان گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. بازیکنان و کادرفنی از جان مایه می‌گذارند. در این لیگ فرسایشی چقدر تلاش کردیم و بچه‌ها دویدند تا تیم را هنوز صدر جدول نگه دارند. هنوز پنج هفته باقی مانده و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم و جام حذفی را هم خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم با قهرمانی در هر دو جام، دل هواداران واقعی پرسپولیس شاد شود.

کنعانی‌زادگان:‌هزاز تومان پاداش آسیا را نگرفتیم، خجالت بکشید!

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: برای تیم گل‌گهر احترام قائل هستیم و آنها تیم خیلی خوبی درست کرده‌اند. این تیم با بودجه خیلی خوبی بسته شده ولی دیدید که در نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی نصیب‌مان شد، نمی‌خواهم بگویم داوری ما را اذیت کرد ولی مزد زحمات‌مان را گرفتیم. نمی‌خواهم حرفی بزنم اما واقعاً دیگر بس است. ما به جایی رسیدیم که نه پولی داریم و نه چیزی.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: شخصاً‌ هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر پول کم گرفته‌ام که می‌توانید بروید آن را با دریافتی تیم‌های دیگر قیاس کنید. یکسری از تیم‌ها که از ما بیشتر گرفته‌اند در میکسدزون هرچه از دهان‌شان درمی‌آید، اعتراض می‌کنند و حرف می‌زنند و بی‌احترامی می‌کنند ولی بروید بررسی کنید که دریافتی ما چقدر بوده است و دریافتی آنها چقدر بوده است.

کنعانی‌زادگان تصریح کرد: خواهش می‌کنم قراردادهای آنها و ما را با هم رو کنید و ببینید قرارداد آنها چقدر است. دوست دارم همه بدانند ما چقدر پول گرفتیم و آنها چقدر دریافت کردند. من دیگر نمی‌‌دانم چه بگویم، مگر می‌شود پرسپولیس به فینال آسیا برود و نایب قهرمان شود اما هنوز هزار تومان پاداش نایب قهرمانی را نگرفته‌ایم.

کنعانی‌زادگان با بیان جمله «دیگر بس است خجالت بکشید» میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

ترابی:ماندن اسکوچیچ تصمیم خوبی بود

 مهدی ترابی پس از برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: خوشحالیم که از این بازی سخت سربلند بیرون آمدیم. 5 بازی دیگر هم برای ما حکم فینال دارد و امیدواریم یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

وی ادامه داد: فصل قبل هم به گل گهر چنین گلی زده بودم. در تمرینات کار می‌کنم و امیدوارم باز هم بزنم.

وی با اشاره به همدلی در تیم عنوان کرد: پرسپولیس با همین همدلی و اتحاد است که نتیجه گرفته و قدم به قدم به سمت قهرمانی می‌رویم.

هافبک پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: مشکلات وجود دارد و امیدواریم سمیعی کمک کند تا حل شود.

ترابی در مورد ابقای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تصمیم خوبی بود و امیدواریم او هم در مراحل بعدی جواب این اعتماد را بدهد.

حسینی: عرب، انصاری‌فرد و رسول پناه باید بگویند که با ما چه کردند

سید جلال حسینی پس از برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان  اظهار داشت: سه امتیاز خوب را در این شرایط حساس کسب کردیم. احمد نورالهی حرف زد، اما ما نباید صحبت کنیم و عرب، انصاری فرد و رسول پناه صحبت کنند.

وی ادامه داد: ما نباید کاری کنیم، آنها اگر مرد باشند و وجود داشته باشند، صحبت می‌کنند که در این چند سال چه کار کردند. باید ببینید که وزارت ورزش و جاهای دیگر با ما چه کردند. آنها حرف بزنند تا ما باقی را با سند و مدرک بگوییم.

عاشوری: پنالتی ما را مقابل استقلال و پرسپولیس نگرفتند

علی‌اصغر عاشوری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به تغییر سیستمی که داشتیم در اوایل بازی کمی سرگردان بودیم اما در ادامه توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

وی افزود: اگر آن صحنه مشکوک پنالتی گرفته می‌شد ما به بازی برمی‌گشتیم و حتی می‌توانستیم گل پیروزی را بزنیم. امروز مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم.

هافبک گل‌گهر در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در ابتدای مسابقه عنوان کرد: این موضوع به خاطر تغییر سیستم ما بود اما هر چه از بازی گذشت تیم ما سوار بازی شد و دیدید که در 20 دقیقه پایانی پرسپولیس کاملاً عقب کشید و حتی تیرک دروازه این تیم را در چند نوبت به لرزه درآوردیم.

وی در خصوص اعتراض‌های قلعه‌نویی به داور گفت: قلعه‌نویی واقعاً حق دارد چون مقابل هم پرسپولیس و هم استقلال پنالتی ما را نگرفتند شاید با گرفتن این پنالتی‌ها نتیجه دیگری رقم می‌خورد. چقدر باید به یک تیم فشار بیاید. قلعه‌نویی تحت فشار قرار گرفته و وقتی می‌بیند زحماتش اینگونه به بار نمی‌نشیند ناراحت می‌شود. البته بازیکنان گل‌گهر بیش از آنچه که فکر می‌کنید تلاش می‌کنند ولی باید منطقی هم باشیم. این تیم دومین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و باید منطقی آن را مورد بررسی قرار داد. ما تا همین‌جا هم کار بزرگی کردیم ولی مطمئناً همینگونه محکم ادامه خواهیم داد.

 

میلاد زکی‌پور مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره صحنه‌ای که روی او خطا شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اظهار داشت: اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند، بگویند مشکل دارند. این بنده خدا هم گناه دارد، 62 ساله و اعتبار فوتبال ایران است. چه کار می‌کنید؟ به خودتان بیایید!

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر همچنین خاطرنشان کرد: به خدا اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، گل سوم را هم می‌زدیم.

همچنین بهنام برزای نیز درباره صحنه پنالتی گفت: مگر می‌شود؟ بازیکن ما یک متر داخل محوطه جریمه بود، اما پنالتی را نگرفتند. مگر چنین چیزی می‌شود؟

دیدگاه تان را بنویسید