جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس | کنعانی زادگان مقابل فولاد محروم نیست/ غیبت عجیب گل محمدی در تمرین امروز/ میزبانی امارات از بازی استقلال قطعی نشده

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 10 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز پنج شنبه 10 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

 کنعانی زادگان مقابل فولاد محروم نیست

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل گل گهر سیرجان به برتری رسید و صدرنشینی اش را حفظ کرد.دریافت کارت زرد محمد حسین کنعانی زادگان در این مسابقه سبب شد شائبه‌هایی مبنی بر چهار کارته شدن و محرومیت وی از دیدار برگشت مقابل فولاد مطرح شود.

این در شرایطی است که مدافع سرخ‌پوشان در جریان دیدار رفت با فولاد در هفته یازدهم، چهار کارته شد و یک دیدار را هم از دست داد. البته وی با توجه به آسیب دیدگی اش در آن مسابقه که با برتری دو بر یک پرسپولیس همراه شد به دلیل مصدومیت تا پایان نیم فصل نتوانست برای تیمش به زمین برود.

کنعانی زادگان در صورت دریافت سه کارت زرد مجدد محروم خواهد شد اما کارت‌های وی از ابتدای نیم فصل دوم به این تعداد نرسیده و این بازیکن تنها یک اخطار مقابل گل گهر دریافت کرده تا مشکلی برای حضور در دیدار هفته آینده مقابل شاگردان جواد نکونام ندارد.

غیبت سرمربی پرسپولیس در تمرین

تمرین ریکاوری امروز تیم پرسپولیس امروز بعد از بازی شب گذشته مقابل گل گهر در حالی برگزار شد که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در این تمرین شرکت نکرد. ظاهرا دلیل غیبت وی نشان دادن ناراحتی اش از وضعیت مالی باشگاه است.

در‌ چند روز گذشته بازیکنان این تیم بابت عدم پرداخت مطالباتشان و اینکه باشگاه نسبت به پرداخت پاداش ها بی توجه است گلایه هایی مطرح کردند و حتی صحبت از اعتصاب در تمرین هم مطرح شده بود.

 حمید مطهری مربی سرخپوشان هم در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر هم به این نکته اشاره کرد که از باشگاه توقع دارند مشکلات مالی را حل کند. روز گذشته سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم نیز از مدیریت های گذشته باشگاه بابت به وجود آوردن این مشکلات مالی اعتراض کرد. ظاهرا تمرین فردای پرسپولیس هم تعطیل است و باید دید شنبه یحیی گل محمدی در تمرینات حاضر می شود یا خیر.

اخبار باشگاه استقلال

میزبانی امارات از بازی استقلال قطعی نشده است

نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد باشگاه استقلال نماینده کشورمان ورزشگاه زعبیل باشگاه الوصل دبی را برای میزبانی از الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال امارات، تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی همتای ایرانی برای میزبانی از بازی استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است.

دیدگاه تان را بنویسید