در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

پاداش خاص فدراسیون فوتبال برای اسکوچیچ

بازیکن سابق فوتبال گفت: تمدید قرارداد اسکوچیچ به پاس زحمات و تلاش های این مربی است که در مقطع حساس احساس مسئولیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نصرتی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این موضوع کار درستی بود.  به نظرم تمدید قرارداد اسکوچیچ به پاس زحمات و تلاش های این مربی  است که در برهه حساس قبول مسئولیت کرد. البته هر کسی جای اسکوچیچ بود هم  با این رزومه هدایت تیم ملی فوتبال را قبول می کرد.

او در ادامه گفت: تمدید قرارداد، پاداش عملکرد اسکوچیچ بود . نکته حائز اهمیت این است که بازیکنان  مهمترین رکن تیم ملی فوتبال محسوب می شوند. بازیکنان هم از عملکرد اسکوچیچ و کادر فنی ابراز رضایت کردند و همین موضوع باعث شد که قرارداد اسکوچیچ را تمدید کنند. 

نصرتی درباره اینکه اسکوچیچ اقتدار لازم را ندارد، اظهار کرد: نه، من این موضوع را قبول ندارم و اسکوچیچ شخصیت کاریزماتیک را دارد و  در کنار خود از مربیان داخلی همانند باقری و هاشمیان استفاده می کند و این موضوع  در 4 بازی نتیجه بخش بود. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال به جام جهانی راه می یابد، گفت: به نظرم تیم ملی فوتبال نه تنها به جام جهانی راه می یابد  بلکه به طور حتم  با توجه به پتانسیلی که داریم و کیفیت فنی بازیکنان، می توانیم به مرحله بعدی هم صعود می کنیم. 

///او درباره راهکارش برای صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعد جام جهانی تصریح کرد:  قرعه کشی مسابقات انتخابی جام جهانی باید برگزار شود و باید ببینیم با چه تیم هایی همگروه هستیم. بازی های جام جهانی در تاریخ ثبت می شود به همین علت باید بهترین عملکرد در این رقابتها داشته باشیم. خیل عظیم هواداران پشتوانه تیم ملی فوتبال هستند و به طور حتم مردم دعا می کنند. از همه مهمتر توانایی بازیکنان ما است که امیدوارم به بهترین شرایط خود برسیم. همچنین استعدادهای خوبی داریم که می توانند در آینده به تیم ملی  فوتبال کشورمان کمک کنند. زمانی که فوتبالمان در سطح اول بین المللی باشد به طور حتم می توانیم نیروهای مستعد را به فوتبال روز دنیا معرفی کنیم. 

دیدگاه تان را بنویسید