در گفت‌وگو با جی‌پلاس

راهکار نصرتی برای مهار جنگ روانی بحرینی‌ها در بازی امروز / مدافع اسبق تیم ملی فوتبال: بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال تسلط ملی پوشان بر اعصاب خود را عامل موفقیت برابر تیم ملی بحرین می داند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان  برابر تیم ملی بحرین اظهار کرد: به طور طبیعی بازیکنان ما باید بر اعصاب و احساس خود مسلط باشند چون بحرینی ها دست به هر کاری می زنند. آنها توانستند میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی بگیرند و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) هم بحرینی است و هر کاری برای کشورش می کند.

نصرتی در ادامه گفت: کیفیت زمین بازی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی هنگ کنگ دیدید که تیم های درجه سوم هم در این زمین ها بازی  نمی کنند. آنها همه جور کارشکنی می کنند که از قدرت و کیفیت تیم ملی فوتبال کشورمان کم کنند. واقعا خدا نگذرد از کسانی که میزبانی را به بحرین دادند وافرادی که نماینده ایران در ای اف سی بودند اما نتوانستند هیچ کاری برای کشورمان کنند. مسئولان ای اف سی هر حکم ظالمانه ای علیه فوتبال ما صادر کردند و حقمان را به راحتی خوردند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره راهکارش برای وارد نشدن ملی پوشان  به جنگ روانی بحرینی ها گفت: شاید برخی از بازیکنان بحرین به زبان فارسی مسلط باشند و الفاظ رکیکی به کار ببرند اما بازیکنان ما باید مسلط بر اعصاب خود باشند.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند بحرین را شکست بدهد، اظهار کرد: بله، ما می توانیم تیم ملی بحرین را شکست بدهیم. با توجه به اینکه بازی تیم ملی کشورمان برابر بحرین هم در زمین باکیفیت برگزار می شود، فکر می کنم ما می توانیم بازی باکیفیتی از بازیکنان تیم ملی از جمله طارمی، جهانبخش و قلی زاده ببینیم.

نصرتی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:  با توجه به کیفیت خوبی که تیم ملی فوتبال کشورمان دارد به طور حتم تیم ملی فوتبال  هر 3 بازی بعدی اش را برنده می شود. همچنین من مطمئن هستم که تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود می کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: مطمئن باشید که بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند. اگر ملی پوشان با قدرت، تسلط بر اعصاب و روان خود بازی کنند و به دستورات کادر فنی گوش بدهند در آن صورت می توانیم بهترین عملکرد برابر حریفان خود در رقابتهای انتخابی جام جهانی داشته باشیم و ان شا الله به موفقیت می رسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید