کنعانی زادگان: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی/ عالیشاه: چمن وزشگاه مس خطرناک است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداراشکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم و امیدوارم به همین روند خوبمان ادامه بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امید عالیشاه در پایان دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت:  از مردم خوب و خونگرم رفسنجان تشکر می‌کنم که برایمان سنگ تمام گذاشتند.

وی افزاد: مس شرایط مالی خیلی خوبی دارد ولی وضعیت چمن خوبی ندارد. برای بازیکنان تیم خودشان هم خطرناک است و امیدواریم  به زودی این چمن را درست کنند تا شرایط بهتری شود.

بازیکن تیم پرسپولیس عنوان کرد: خداراشکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم و امیدوارم به همین روند خوبمان ادامه بدهیم.

حسینی: سه امتیاز خیلی خوب گرفتیم/ از ناحیه عضله چهار سر دچار مشکل شدم

سید جلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: کار سخت بود اما خداراشکر سه امتیاز خیلی خوب به دست آوردیم. این زمین بازی خود مس رفسنجان را هم خراب می کند. زمین خیلی سفت بود و اذیت شدیم اما خداراشکر توانستیم به برد برسیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد مصدومیت که در جریان بازی پیدا کرد، گفت: عضله چهار سرم سفت شده بود. این مشکل را نداشتم و در جریان بازی اینطور شدم.

کنعانی زادگان: خطا روی مغانلو کارت قرمز داشت/ هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی

حسین کنعانی زادگان پس از برد پرسپولیس در خانه مس رفسنجان اظهار داشت:  بازی خیلی خوبی بود اما زمین واقعا خیلی بد بود. نمی‌توانستیم کارهایی که مد نظرمان بود را انجام بدهیم اما خداراشکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این بازی تمام شد و تمام فکر و ذکرمان بازی بعدی است.

مدافع پرسپولیس در خصوص اعتراض به داور در صحنه خطا روی شهریار مغانلو گفت: داور اصلا صحنه را ندید و دو به شک بود. کمک داور به او کمک کرد ولی صد در صد کارت قرمز داشت.

وی با اشاره به انتقاداتی که از پرسپولیس می‌شود، گفت: مدام می‌گویند وزیر پرسپولیسی، این خیلی زشت است. ما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. از تیم رقیبمان خیلی کمتر پول گرفته‌ایم. هر چه می‌شود می‌گویند وزیر، این حرف‌ها واقعا زشت و خجالت آور است. هرچه داریم در زمین برای هواداران می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

دیدگاه تان را بنویسید