نشست خبری بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا؛

عالیشاه: وجه تمایز ما با سایر تیم ها هوادارانمان هستند/ بازی حساسی با پاختاکور داریم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران انرژی مثبت می گیریم و مطمئن باشید این موضوع در بازی با پاختاکور به ما کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور اظهار داشت: باید من هم سالروز پرواز ابدی کاپیتان پرسپولیس یعنی هادی نوروزی را تسلیت بگویم و امیدوارم روح وی شاد باشد و بتوانیم فردا هادی را خوشحال کنیم. 

وی افزود: شکی نیست بازی حساسی با پاختاکور داریم اما وجه تمایز ما با سایر تیم ها دلگرمی است که هواداران به پرسپولیس می دهند و می دانیم در عالم هستی انرژی های مثبت یا منفی وجود دارد که روی تک تک افراد تاثیرگذار است. از هواداران انرژی مثبت می گیریم و مطمئن باشید این موضوع به ما کمک می کند. امیدوارم فردا اتفاق های خوب برای ما رخ بدهد و در نهایت راهی فینال آسیا شویم.

وینگر تیم پرسپولیس درباره هجومی بودن پاختاکور و نتایج خوب تیم خودش در لیگ قهرمانان توضیح داد: مهم ترین عاملی که سبب شده در پنج سال اخیر نتیجه بگیریم، این است که بچه ها می دانند در چه تیمی بازی می کنند. هیچگاه آنها دچار غرور نشده اند و در هر دیدار با توجه به انرژی مثبت هواداران تلاش خود را مضاعف می کنیم.

عالیشاه افزود: در خوب بودن تیم پاختاکور شکی نیست اما ما هم تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم. مطمئن باشید فردا هم با جان و دل می جنگیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران پیروز بیرون بیاییم. در نهایت یکشنبه هفته آینده با برتری در بازی نیمه نهایی از قطر به تهران برگردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید