لیگ قهرمانان آسیا| عالیشاه: می‌‌توانستیم پرگل‌تر ببریم/ گل‌محمدی: شایسته پیروزی بودیم

هافبک پرسپولیس با اشاره به پیروزی پرگل تیمش مقابل گوا می‌گوید سرخ‌پوشان می‌توانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه رقیب هندی خود کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امید عالیشاه، هافبک پرسپولیس پس از برتری پرگل تیمش مقابل گوای هند گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کارهای تاکتیکی و تکنیکی را به صورت کامل در زمین پیاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله فرصت‌های خوبی را به وجود آوردیم. با تمام احترام برای گوای هند، می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد گوا اظهار کرد: فکر می‌کنم تا وسط زمین پاس می‌دادند اما به علت کم تجربه بودن، نمی‌توانستند جلوتر بیایند.

گل محمدی: پرسپولیس امشب تمرکز داشت و موقعیتی نداد

 یحیی گل محمدی پس از برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی از تیم ما شاهد بودید و با تمرکز خوب بدون موقعیت دادن به حریف نتیجه خوبی کسب کردیم. توانستیم بازی هجومی و با مالکیت بالا را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: شاید انتظارها از گوا بالا باشد اما مردانه جنگیدند و جوانمردانه بازی کردند. این پیروزی حق بازیکنان ما بود که با استفاده از موقعیت های خوب خلق شده نتیجه خوبی به دست آوردند. این برد را به هواداران تبریک گفته و باید خودمان را برای دیدار بعدی مقابل الوحده آماده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید