جی پلاس

امید عالیشاه‌؛‌ فوتبالیستی که ققنوس شد

امید عالیشاه با اعتماد مربی و تلاش و استفاده درست از استعداد ناب خود، به بازیکنی کلیدی در پرسپولیس بدل شده و به فرضیه پایان دوران فوتبالش، خط بطلان کشیده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ امید عالیشاه با دوندگی‌ بیش از حد و تکنیک فردی خود تبدیل به بازیکنی کلیدی در ترکیب پرسپولیس شده است. حضور ثابت عالیشاه در ترکیب پرسپولیس در شرایطی است که هافبک‌ها و مهاجمان باکیفیت و سرشناسی در پرسپولیس حضور دارند اما عالیشاه با نمایش دلپذیر خود در ترکیب این تیم، خودش را به تیم تحمیل کرده است.

این عملکرد درخشان از سوی عالیشاه در شرایطی است که او تقریبا تا 6 ماه قبل و قبل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، جایی در ترکیب پرسپولیس نداشت و حتی جزو گزینه‌های تعویض گل‌محمدی هم نبود. ادامه این روند نزولی که از زمان بازگشت عالیشاه از تراکتور به پرسپولیس آغاز شده بود، در ابتدای فصل جاری، با زمزمه‌هایی مبنی بر خروج او از پرسپولیس همراه بود.

در همین زمان، مشکلی میان عالیشاه و حمید مطهری به وجود آمد و این هافبک باتجربه برای مدتی مورد غضب یحیی قرار گرفت تا اوضاع برای ماندن کاپیتان سوم پرسپولیس در این تیم پیچیده شود ولی نیاز یحیی به عالیشاه و پاسخ اعتماد او به سرمربی تیم، فصل جدیدی در دوران فوتبالی عالیشاه شد.

روند رو به رشد عالیشاه در 6 ماه گذشته، او را از بازیکنی نیمکت‌نشین به یک مهره کلیدی در ترکیب پرسپولیس بدل کرده و حالا او در حضور سه، چهار مهاجم تخصصی در این تیم، به انتخاب اول یحیی برای بازی در پست مهاجم کاذب شده است.

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الریان قطر امید عالیشاه

او در دیدار اخیر پرسپولیس مقابل الریان، در تمام نقاط زمین حضور داشت و با دوندگی بی امان خود، نفس بازیکنان الریان را گرفته بود و در شبکه‌ های مجازی نیز، هواداران پرسپولیس احیای این بازیکن را که از قدیمی‌ های تیمشان به شمار می رود، اتفاق مثبتی دانستند.

هافبک – مهاجم شماره دو پرسپولیس که تا چندین ماه قبل برچسب "پایان دوران فوتبال" به او خورده می‌شد، به خوبی خودش را آماده رقابت در یکی از بهترین دوران پرسپولیس کرده است؛ دورانی که از لحاظ وجود بازیکن، یکی از پرستاره ترین پرسپولیس های ادوار مختلف محسوب می‌شود؛ تیمی که به علت کیفیت فنی بالای خود، اکنون از سوی رسانه های خارجی و داخلی جزو نامزدهای قهرمانی در آسیا است.

درخشش عالیشاه و بازگشت به ترکیب ثابت این تیم، پیامی از سوی گل محمدی به تمام بازیکنان این تیم است که ستاره ها و اسامی در تیم او بازی نمی کنند و هر بازیکنی در صورت نشان دادن توانایی های خود می تواند جایی را در ترکیب اصلی اشغال کند.

دیدگاه تان را بنویسید