در گفت وگو با جی پلاس بررسی شد

تحلیل عملکرد تیم ملی فوتبال مقابل بحرین| تعویض های طلایی اسکوچیچ و انتقام مقتدرانه از AFC

سعید دقیقی بازیکن سابق فوتبال میل به خواستن را در برتری ملی پوشان برابر بحرین موثر دانست و گفت: با وجود اینکه میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی را به هر دلایلی از فوتبالمان گرفتند اما این موضوع روی روحیه ملی پوشان تاثیرگذار نبود و آنها با قدرت برابر بحرین بازی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

سعید دقیقی بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره ارزیابی اش از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل بحرین اظهار کرد: به نظرم تیم ملی فوتبال در نیمه اول بازی متعادل و فوتبال رو به جلو انجام داد و ملی پوشان در نیمه دوم هم مسلط بر بازی  و هدفمند بازی کردند. همچنین اسکوچیچ با تعویض هایش کفه ترازو را به نفع تیم ملی ایران سنگین کرد.

او درباره تعویض های صورت گرفته در بازی با تیم ملی بحرین گفت: تغییری در خط میانی تیم ملی فوتبال  ایجاد شد و حاج صفی در  دفاع  چپ  قرار گرفت و سامان قدوس در میانه زمین مسابقه بازی کرد و شکل بازی تیم ملی تغییر یافت. ما در نیمه اول بازیکنان چپ پا زیادی داشتیم و بازی متمایل به راست بود اما در نیمه دوم از هر 2 جناح موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و ملی پوشان دفاع حریف را دور زدند و بهتر ظاهر شدند.

دقیقی در ادامه تصریح کرد: میل به خواستن در بازیکنان تیم ملی برای  برتری در این بازی تاثیرگذار بود و ملی پوشان با تمام وجود خود بازی کردند تا باعث شادی مردم شوند.  پیروزی تیم ملی فوتبال باعث شد که مردم در روزهای سخت شاد شوند و همه دیدند که فوتبال چقدر می تواند در خوشحالی مردم مثمرثمر باشد.

بازیکن سابق فوتبال درباره زوج موفق طارمی و آزمون در خط حمله تیم ملی فوتبال گفت: زوج طارمی و آزمون در بازی با بحرین تاثیرگذار بودند و آنها با گلزنی خود باعث شدند که تیم ملی فوتبال جایگاه بهتری پیدا کند. در مجموع همه بازیکنان تیم ملی در سطح بالایی بازی کردند. با وجود اینکه میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی را  به هر دلایلی از فوتبالمان گرفتند اما این موضوع روی روحیه ملی پوشان تاثیرگذار نبود و آنها با قدرت برابر بحرین بازی کردند.

او درباره اینکه مصدومیت وحید امیری به ضرر تیم ملی فوتبال تمام نمی شود، اظهار کرد: واقعا امیری بازیکن جوان و محجوبی است که بازی باکیفیتی ارائه می دهد. او اسوه اخلاقی برای جوانان کشورمان است که نبودش در بازی های بعدی می تواند تاثیرگذار باشد. امیری در سال های اخیر جزو بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال بوده است و امیدوارم سلامتی اش را هر چه سریع‌تر به دست آورد و به تیم ملی فوتبال برگردد. به نظرم نفرات خوبی در تیم ملی فوتبال داریم که هر کدام از آنها می توانند جای خالی امیری را پر کنند.

دقیقی درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی کامبوج گفت: به طور حتم بازی با کامبوج را پیروز می شویم و ملی پوشان با ریکاوری می توانند با تمام قوا به مصاف تیم ملی عراق بروند.

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند طلسم بازی با تیم ملی عراق را بشکند، گفت: تیم ملی عراق فوتبال قوی دارد  و سبک  بازی آنها نزدیک به ما است. البته کیفیت بازیکنان ما بالاتر از عراقی ها است و با تمرکز بالا می توانیم حریف را شکست بدهیم. علاوه بر این، عراقی ها بازیکنان تکنیکی دارند که ملی پوشان باید مراقب آنها باشند تا خطر ساز نشوند.

او در پایان درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و حقمان این است که به عنوان تیم اول صعود کنیم. اگر تیم ملی فوتبال کیفیت و صلابت  بازی با بحرین را داشته باشد  در آن صورت می تواند برابر عراق به موفقیت برسد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید