سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت وگو با جی پلاس؛

ناظم الشریعه: قرعه سختی در جام جهانی نصیب فوتسال شد/ دست ما بسته است

سرمربی تیم ملی فوتبال فوتسال از قرعه سخت تیمش در مسابقات جام جهانی سخن گفت و تاکید کرد که نباید به تیم ملی فشار آورد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال در حالی برگزار شد که تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شد و  این مسابقات در لیتوانی شهریور ماه برگزار می شود.  

 محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال  گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره قرعه کشی جام جهانی فوتسال و تیم های همگروه ایران در این رقابت ها اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم  مسابقات جام جهانی سخت است چون تیم های خوبی به این رقابت ها راه یافتند. علاوه بر این، قرعه  سختی در جام جهانی فوتسال  نصیبمان شده  که دلیل این موضوع منطقی است چون قهرمان و تیم سوم  جام جهانی سال 2016 در یک گروه قرار گرفتند. 

او در ادامه گفت: تیم فوتسال آرژانتین مقام اول و تیم ملی ایران هم رتبه سوم جام جهانی 2016 را به دست آورد. تیم ملی آمریکا هم تجربه بالایی دارد و صربستان هم تیم قوی است. تیم ملی صربستان میزبانی جام ملت های اروپا را داشته و رشد خوبی کرده است و این تیم اروپایی تاکتیک پذیری بالایی دارد. 

ناظم الشریعه درباره برنامه اش برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی فوتسال اظهار کرد: در حال حاضر 2 بحث مطرح است و اینکه مسئولان  تدارک خوبی برای این مسابقات در نظر بگیرند  و ما هم از لحاظ فنی کار خود را به خوبی انجام می دهیم. علاوه بر این، برنامه تیم ملی فوتسال را به کمیته فوتسال دادیم اما با شرایط جدید باید چند بازی خوب تدارکاتی با سبک و سیاق همگروه های خود در نظر بگیریم تا آماده این رقابت ها شویم. البته بازی دوستانه  با تیم های ملی ژاپن و ارمنستان را تدارک دیدیم که سبک بازی  ارمنستان نزدیک به تیم های همگروه ما است. 

او افزود:  البته دست ما برای انتخاب رقبای بازی تدارکاتی بسته است. در شیراز بازی با ارمنستان و عمان را خواهیم داشت، البته ما به ۶ کشور اعلام کردیم اما هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است. طبق برنامه در ۲۶ مرداد ماه در بازی تدارکاتی به مصاف ژاپن می رویم. همچنین در جام جهانی کوچک تایلند دعوت شدیم که در ابتدا گفته شده بود تیم های اروپایی و آسیایی هستند اما بعد از آن اعلام کردند که تیم های آسیایی ارجحیت دارند، اما اگر قرار باشد بازی های لیگ تیم در ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه برگزار شود، به طور حتم نمی توانیم در تایلند حضور پیدا کنیم.

ناظم الشریعه درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت: ۳۰ نفر از بازیکنان تقریبا انتخاب شدند و از بین آن ها حدود ۲۵ نفر در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت و از بین همین افرادی که در کیش هستند و یک تعداد هم بازیکن خارجی، که در روزهای آتی اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه تیم ملی می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد، گفت: به نظرم ما نباید به تیم ملی فوتسال فشار بیاوریم و اکنون صعود به مرحله بعد  جام جهانی اهمیت دارد. تلاش می کنیم که نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید