ناظم‌الشریعه: جاوید به حق خود نرسید/تمرین بیشتر جبران کننده ضعف دفاعی است

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری مراسم بهترین بازیکن فوتسال که برگزار شد، گفت: مهدی جاوید به حق خود نرسید؛ حق او بود که بهترین بازیکن آسیا شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمد ناظم الشریعه امشب پس از شکست تیم ملی فوتسال در برابر بلاروس در راستای تورنمنت سه جانبه مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به سنگین بودن بازی، گفت: بچه‌های ما تمام تلاش خود را انجام ندادند، نتیجه بازی همیشه با چیزی که روی کاغذ تخمین زده می شود متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تیم ما به دلیل نداشت تمرین زیاد و هماهنگی مناسب نتوانست بازی دلخواه خود را انجام دهد، خاطرنشان کرد: ساختار دفاعی ما با توجه به شرایط تمرینی مناسب نبود به همین جهت نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به ساختار مستحکم خود برسیم.

وی افزود: مهم‌ترین چیزی که دنبال می‌کنیم این است لیگ را زودتر به پایان برسانیم تا زمان بیشتری را در اردو باشیم تیم قطعا در بازی‌های تدارکاتی آخر شرایط بهتری را پشت سر خواهد گذاشت.

ناظم الشریعه با اشاره به بازی های پرفشار لیگ، اذعان کرد: پلی آف کار لیگ را سخت‌تر کرده می‌دانیم باشگاه‌ها هم شرایط پرفشاری را پشت سر می‌گذارند اما ما باید زمان بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص سقوط دو پله‌ای فوتسال ایران در آخرین رده بندی فیفا، تصریح کرد: تیم‌های دیگر بازی‌های بیشتری را انجام دادند؛ آرژانتین با عربستان بازی کرد اما ما با بلاروس و اسلواکی ما به دنبال کار خود هستیم و باید با تیم‌های قوی بازی کنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چیزی که ما به دنبال آن هستیم زمان است، زمان باید با امکانات همراه باشد که امیدواریم در ادامه با تمرین بیشتر به شرایط ایده آل خود برسیم.

ناظم الشریعه با دفاع از عملکرد باقر محمدی یادآورشد: نمی‌خواهم توجیه کنم اما شکست جزیی از بازی است و ما باید با هر دروازه بانی پیروز شویم اما اصلا از عملکرد محمدی نگران نیستم چرا که او از سرمایه‌های آینده فوتسال ما است.

وی افزود: حق مشهد است که چنین بازی‌هایی در آن برگزار شود چرا که دو سه بازیکن خوب در رده بزرگسالان و جوانان در تیم ملی دارد به همین جهت باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به فوتسال خراسان رضوی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری مراسم بهترین بازیکن فوتسال که برگزار شد، ابراز کرد: مهدی جاوید به حق خود نرسید حق او بود که بهترین بازیکن آسیا شود اما شاید تیم قهرمان از ژاپن بود در این مسئله تاثیرگذار بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید