ناظم‌الشریعه: هدف تیم رسیدن به مدال طلای بازی های داخل سالن است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در لحظات پایانی نیمه نهایی برای آنکه در دیدار فینال بدون محروم و مصدوم حاضر شویم کمی از فشار حملات کاستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب پیروزی 8 بر 2 برابر افغانستان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان و راهیابی به فینال درباره این بازی، ‌اظهار کرد: در ابتدا به بازیکنان و تمامی مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم. راهیابی به فینال در شرایطی که تمرینات کمی داشتیم و با تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها در این بازی‌ها شرکت کردیم، قابل تحسین است. بازیکنان افغانستان اکثرا بازیکنانی هستند که در ایران به تمرین می‌پردازند و به همین دلیل سبک بازی آنها بسیار شبیه به ایران است. هر چند در لحظات پایانی بازی برابر پیش می‌رفت اما واقعیت آن است که سطح بازی ایران نسبت به تیم‌های دیگر واقعا بالاست. ما پس از آنکه در نیمه اول شش گل را وارد دروازه حریف کردیم در نیمه دوم کمی از فشار حملات‌ کاستیم تا برای دیدار فینال با آمادگی بیشتر و بدون محرومیت و مصدومیت وارد زمین شویم.  

وی درباره بازی فینال، گفت: تمام تلاش ما از ابتدای مسابقات این بود که به دیدار پایانی راه پیدا کنیم. مهمترین مساله برای ما آن است که دل مردم را با کسب نشان زرین طلای بازی‌های داخل سالن آسیا شاد کنیم. ما بازی‌های تیم ژاپن را آنالیز کرده‌ایم و به دنبال پیروزی بر این تیم در دیدار پایانی در صورت صعودش به فینال هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید