پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

استاد اسدی: شانس در نتیجه گیری تراکتور در آسیا دخیل است/ شجاعی و دژاگه می توانند عصای دست خطیبی باشند

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر استاد اسدی پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور در آستانه لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم تراکتور برای بار اول نیست که در بازی های آسیایی حضور پیدا می کند و امیدوارم امسال هم نتیجه خوبی بگیرد. همچنین این تیم تبریزی بازیکنان با تجربه ای همانند دژاگه و شجاعی دارد که می توانند به تیم خود در آسیا کمک کنند.

استاد اسدی درباره بازی تراکتور برابر تیم پاختاکور ازبکستان گفت: پاختاکور یکی از تیم های خوب ازبکستان است و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی گرفته. این تیم ازبکی محکم بازی می کند و بازیکنان قدرتی و فیزیکی خوبی در اختیار دارد.  رسول خطیبی از نیم فصل دوم هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته  و تجربه خوبی دارد اما نتیجه گرفتن در آسیا سخت است.

وی درباره ارزیابی اش از  تیم های شارجه امارات و نیروی هوایی عراق حریفان تراکتور بیان کرد: همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خوب هستند و برای حضور در این رقابت ها هزینه کردند تا مقام به دست آورند به همین علت بازی های سختی در انتظار تراکتور است. البته باید بازی ها شروع شود تا متوجه شویم کدام تیم عملکرد بهتری در آسیا دارد.

پیشکسوت فوتبال درباره گرفتن میزبانی از ایران گفت: به هر حال مسائل سیاسی باعث شده است که تحت فشار قرار بگیریم و میزبانی لیگ قهرمانان آسیا  را از دست بدهیم  و همین موضوع برای  نمایندگان ما دردسرساز شده است.

استاد اسدی درباره اینکه تراکتور می تواند از گروهش در آسیا صعود کند، گفت: بله، رسول خطیبی تجربه خوبی دارد و او می تواند تیم تراکتور را جمع و جور کند. به نظرم 50 درصد  نتیجه گیری روی شانس است و داوران هم فشار می آورند و آن ها به نفع حریفان  سوت می زنند.

وی درباره اینکه نبود تماشاگران چقدر در نتیجه گیری تراکتور تاثیرگذار است، اظهار کرد: تراکتور تماشاگران زیادی دارد و از شهرهای مختلف به ورزشگاه یادگار امام می آیند و 110 هزار نفر ورزشگاه را پر می کنند. به هر حال نبود تماشاگران در عملکرد تراکتور  تاثیرگذار است اما ان شا الله این تیم در آسیا نتیجه بگیرد و دل هواداران خود را شاد کند.

دیدگاه تان را بنویسید