جی پلاس

فولاد- العین؛ نبرد تفنگ بادی و ژ3 در آسیا/ عربستان را فراموش کنید!

کارشناس فوتبال درباره بازی فولاد و العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به طور طبیعی بازی پلی آف سخت است اما تیم فولاد در 2 سال گذشته ثبات خوبی در کادر فنی داشته است و مدیرعامل آگاه، ورزشی و باتجربه در این باشگاه حضور دارد.

وی افزود: به نظر می آید که شرایط برای صعود فولاد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فراهم است اما معلوم نیست در زمین مسابقه چه اتفاقی رخ می دهد. فولادی ها با امکانات سخت افزاری و کادر مدیریتی خوب خود استحقاق صعود به مرحله گروهی آسیا را دارند تا سهمیه ایران را در این رقابت ها تکمیل کنند.

افاضلی درباره تیم العین حریف آسیایی فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم العین یکی از تیم های بزرگ، باسابقه و موفق آسیا است و نفرات خوبی در اختیار دارد به همین علت با قاطعیت درباره صعود فولاد از مرحله پلی آف صحبت نمی کنم. امیدوارم شرایط فولاد در روز بازی خوب باشد و بتواند  با برتری برابر العین به مرحله گروهی صعود کند.

کارشناس فوتبال درباره برگ برنده بازی فولاد و العین بیان کرد: با توجه به اینکه تیم های فولاد و العین زمان زیادی برای آماده شدن نداشتند به همین علت مهمترین فاکتور در بازی پلی آف تمرکز داشتن است. همچنین تیم فولاد باید نقاط قوت خود را تقویت کند و به حریف خود فضا ندهد.

افاضلی درباره برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا  در عربستان گفت: حضور در کشورهای عربی مطلوب ما نیست چون آن ها شرایط فراهم نمی کنند تا تیم های ایرانی موفق شوند. به نظرم مسئله میزبانی عربستان را باید فراموش کنیم و خودمان را آماده بازی در عربستان کنیم و مانع ذهنی برای خود ایجاد نکنیم و تمرکزمان روی مسائل فنی و کلیدی باشد و وارد مسائل حاشیه ای نشویم.

وی درباره اظهارات نکونام مبنی بر اینکه تیم فولاد با تفنگ بادی به مصاف" ژ-3" می رود، گفت: بله، کشورهای عربی امکانات خوبی دارند و دستمزد زیادی به بازیکنان خود می دهند و قابل قیاس با ما نیستند. علاوه بر این، باشگاه های عربی بازیکنان خارجی خوب می گیرند که قرارداد یک بازیکن خارجی آن ها به اندازه کل بودجه باشگاه های ما است. البته با همه اوصاف فوتبال ما پتانسیل این را دارد که حریف آسانی برای تیم های عربی نباشد.

کارشناس فوتبال درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی فولاد و العین گفت: پیش بینی بازی حذفی سخت است چون شرایط این بازی با دیدارهای دیگر فرق می کند. تیم العین هم حریف سرسختی است اما امیدوارم نماینده ایران در این بازی سربلند باشد و بازیکنان فولاد با تمرکز بازی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید