مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

وداع سیمئونه و شاگردان در شب صعود چلسی و بایرن مونیخ+عکس و ویدیوی گل ها

بایرن مونیخ و چلسی به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در شب پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ و چلسی با پشت سرگذاشتن حریفان به دور بعد صعود کردند.

برنامه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قرعه کشی مشخص می شود.

بایرن مونیخ 2- لاتزیو یک (مجموع 6 بر 2 بایرن مونیخ)

بایرن مونیخ که در بازی رفت و در ایتالیا به برتری پرگل 1-4 دست یافته بود، امشب در خانه کار دشواری برابر لاتزیو نداشت و با کسب برتری 1-2 با اقتدار راهی دور بعدی شد. لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشتم و روی همکاری کورئا و موریگی می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه کورئا دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 13 لروی سانه از سمت راست حرکت کرده و به عمق زد، اما ضربه زمینی او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه لاتزیو راهی بیرون زمین شد. دقایقی بعد و روی ارسال لوییس آلبرتو از سمت چپ بود که لاتزیو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر سرگی میلینکویچ ساویچ به مدافعان بایرن مونیخ برخورد کرد. اما در دقیقه 31 موریگی در محوطه جریمه لاتزیو لئون گورتزکا را متوقف کرد تا بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شود. رابرت لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و مطابق انتظار دروازه لاتزیو را باز کرد تا بایرن مونیخ از حریف خود پیش افتد. در ادامه جریان مسابقه آرام شده و بایرن مونیخ به خوبی بازی را اداره کرد تا نیمه نخست کم هیجان با یک گل به سود این تیم به اتمام برسد.بایرن بازی را بهتر شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم رابرت لواندوفسکی می توانست از فاصله ای نزدیک برتری تیمش را دو برابر کند، اما ضربه او با عکس العمی خوب رینا همراه شد. در دقیقه 60 و روی حرکت خوب لروی سانه بود که بایرن مونیخ باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما پارولو اجازه نداد لواندوفسکی برای دومین بار دروازه را باز کند. در دقیقه 67 رابرت لواندوفسکی در محوطه لاتزیو صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد، اما ستاره لهستانی بدشانس بود و ضربه اش به دیرک دروازه برخورد کرد. اما در دقیقه 74 بایرن مونیخ به گل دوم دست یافت. روی پاس تماشایی داوید آلابا، اریک چوپوموتینگ در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه دقیق موفق به زدن گل دوم تیمش شد. اما در دقیقه 83 و روی ارسال کورئا از روی یک ضربه ایستگاهی و از سمت چپ بود که مارکو پارولو پیش تاخته موفق شد با ضربه سر دروازه بایرن مونیخ را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و بایرن 1-2 لاتزیو را شکست داد.

چلسی 2- اتلتیکومادرید صفر (مجموع 3 بر صفر چلسی)

چلسی که در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده بود، امشب نیز در خانه نمایشی بی نقص برابر تیم دیگو سیمئونه داشته و با تکیه بر گل های گل حکیم زیاش و  امرسون پالمیری به دور یک چهارم صعود کرد. اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه رنان لودی از پشت محوطه می توانست به گل اول دست یابد، اما ادواردو مندی به خوبی واکنش نشان داد. در دقیقه 11 مارکوس آلونسو از سمت چپ محوطه جریمه اتلتیکومادرید نفوذ کرده و می توانست موقعیت خطرناکی خلق کند، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد چلسی روی حرکت حکیم زیادش صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه تیمو ورنر تحت فشار مدافعان اتلتیکومادرید دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 33 چلسی به گل اول دست یافت. روی یک ضدحمله تند و تیز و حرکت کای هاورتز، در نهایت پاس عرضی تیمو ورنر در محوطه جریمه به حکیم زیاش رسید و او در موقعیتی تک به تک موفق به باز کردن دروازه یان اوبلاک شد. دقایقی بعد سزار آسپلیکوئتا در محوطه جریمه چلسی و در صحنه ای مشکوک لباس یان کاراسکو را کشید، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 چلسی تمام شد. چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با نفوذ تیمو ورنر از سمت راست می توانست به گل برسد، اما ضربه زمینی او در زاویه ای بسته با واکنش یان اوبلاک همراه شد. لحظاتی بعد آنتونی رودیگر، مدافع پیش تاخته چلسی از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه اتلتیکو امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 57 این بار حکیم زیاش از پشت محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی دروازه اتلتیکومادرید را تهدید کرد، اما ضربه او زاویه نداشت و یان اوبلاک توپ را به کرنر فرستاد. دقایقی بعد این بار تیمو ورنر از سمت چپ حرکت کرده و می توانست برتری چلسی را دو برابر کند، اما او خودخواهانه عمل کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 77 ژائو فلیکس در معدود فرصت های اتلتیکو در گوشه سمت راست محوطه چلسی و در زاویه ای بسته صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او را ادواردو مندی به خوبی دفع کرد. لحظاتی بعد این بار ضربه ژائو فلیکس از پشت محوطه بعد از برخورد به مدافعان چلسی با اختلاف کمی به بیرن رفت. در دقیقه 82 استفان ساویچ بعد از ضربه آرنج محکم خود به سینه آنتونی رودیگر مستقیما از زمین اخراج شد. در اوقات اصافی مندی به زیبایی ضربه فلیکس را مهار کرد اما در دقیقه 94 امرسون پالمیری روی یک ضدحمله سریع و پاس کریستن پولیسیچ در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و دروازه را باز کرد تا چلسی با دو گل اتلتیکو را شکست دهد.

 

 

 

 

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

 

تیم های مرحله یک چهارم نهایی

پورتو، دورتموند، پاری سن ژرمن، لیورپول، رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، چلسی

دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دیدارهای رفت

لایپزیش صفر - لیورپول 2

بارسلونا یک - پاری سن ژرمن 4

پورتو 2 - یوونتوس یک

سویا 2 - دورتموند 3

لاتزیو یک - بایرن مونیخ 4

اتلتیکومادرید صفر - چلسی یک

مونشن گلادباخ صفر- منچسترسیتی ۲

آتالانتا صفر - رئال مادرید یک 

دیدارهای برگشت

یوونتوس ۲- پورتو یک

دورتموند ۲- سویا ۲

لیورپول 2 - لایپزیش صفر

پاری سن ژرمن یک- بارسلونا یک

منچسترسیتی 2 - مونشن گلادباخ صفر

رئال مادرید 3 - آتالانتا یک

بایرن مونیخ 2 - لاتزیو یک

چلسی 2- اتلتیکومادرید صفر

دیدگاه تان را بنویسید