جی پلاس

میلیاردرهای دست دراز!

باشگاه استقلال با اعلام شماره حساب از هواداران این تیم خواست که با کمک های مالی خود به سروسامان دادن به تیم کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته شماره حسابی برای کمک های مردمی برای این باشگاه اعلام کرد؛ اتفاقی که در کانال های هواداری این باشگاه هم رخ داد. در ابتدا در کانال های هواداری این درخواست اعلام شد و پس از آن که عبدیان هم آن را در فضای مجازی منتشر کرد جنبه رسمی یافت. نکته جالب توجه این است که در ماه های گذشته باشگاه از همین کانال های تلگرامی به علت ایجاد حاشیه شاکی بود اما از کمپینی که آن ها راه انداخته اند، حمایت کرد!

این اتفاق برای نخستین بار نیست که در فوتبال ایران رخ می دهد و پیش از این هم پرسپولیس بارها با اعلام شماره حساب به دنبال گرفتن پول از هواداران بود.

مدیرانی که بعد از هر برد حتی مقابل تیم های پایین جدولی برای تبلیغات رسانه ای از پاداش صحبت می کنند و یا اینکه برای بستن قراردادها یک طبقه هتل اجاره می کنند به دنبال این هستند که هوادار دستمزد و هزینه های تیم را تقبل کند!

هوادارانی که این روزها با بدترین شرایط اقتصادی رو به رو هستند باید قراردادهای میلیادی بازیکنان پرسپولیس و استقلال را تامین کنند! بازیکنانی که یک روز پول کفش ندارند و روز دیگر به خاطر میلیارد میلیارد قهر می کنند و می گویند سرماخورده ایم!

باشگاه های سرخابی چه امکانات و شرایط خاصی برای هواداران خود ایجاد کردند که انتظار دارند آن ها بتوانند در این شرایط کمک کنند؟ در سرما و گرما تماشاگران به ورزشگاه آمدند اما دریغ از کوچکترین خدمتی که باشگاه ها به آن ها بکنند اما امروز دست آن ها در جیب هواداران مظلوم است.

با کدام منطق، هواداری که در بهترین شرایط 4 میلیون حقوق می گیرد، باید دستمزد 15 -20 میلیاردی بازیکنان تیم مورد علاقه اش را پرداخت کند؟ بازیکنانی که شرایط رفاهی به مراتب بالاتری دارند و از نظر شرایط زندگی قابل مقایسه با هواداران نیستند.

افرادی همچون مهدی عبدیان که برای کری خوانی و ادعاها به سرعت دست به کار می شوند و استوری منتشر می کنند، به قدری در مدیریت ضعیف هستند که سرانجام به روزی می رسند که باید جلوی هواداران دست دراز کنند!

نکته جالب توجه این است که هیچ یک از مدیران پرسپولیس و استقلال چه در گذشته و چه حال این کار را زشت نمی دانند و با گفتن جملات تهییج کننده احساسات هواداران را تحت تاثیرقرار می دهند تا بتوانند پول جمع کنند!

اگر قرار است دو تیم با جمع آوری کمک از سوی هواداران مدیریت شوند، خود هواداران و یا هر شخص دیگری بدون سابقه کار در این حوزه می تواند آن را اداره کند. زمانی که در شروع کار صحبت از درآمدزایی و عکس های یادگاری با بازیکنان میلیاردی است همه مدیران و هیات مدیره از یکدیگر سبقت می گیرند و برای اثبات شایستگی خود ادعاهای بزرگی را مطرح می کنند اما حالا امروز برای جمع آوری کمک از هوادارانی که در سخت ترین وضعیت اقتصادی هستند دست دراز می کنند!

 

photo_2021-03-10_11-51-20

دیدگاه تان را بنویسید