در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

اپیدمی خطرناک در پرسپولیس قبل از لیگ قهرمانان آسیا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که گل نزدن در این تیم تبدیل به یک اپیدمی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره پیروزی سرخپوشان برابر نساجی اظهار کرد: تیم پرسپولیس شرایط میزبانی را در اختیار داشت و مسلم بود که این تیم بازی هجومی ارائه بدهد. به هر حال هر 2 تیم بازی خوبی ارائه کردند اما سرخپوشان چند موقعیت گلزنی را از دست دادند و ترابی 2، 3 موقعیت مسجل را گل نکرد.

او ادامه داد: تیم نساجی برای کسب حداقل امتیاز و مساوی وارد زمین مسابقه شد اما این تیم نتوانست به خواسته خود برسد. تیم پرسپولیس در دقایق پایانی بازی گل دوم هم زد و در صدر جدول قرار گرفت. البته گل محمدی به خاطر بازی های آسیایی دست به عصا راه رفت و اگر رادوشویچ هم دروازه بان بود باز هم 2 بر صفر پیروز می شدیم چون نساجی حمله ای روی دروازه پرسپولیس نکرد تا به گل برسد.

فنونی زاده درباره نساجی هم گفت: با توجه به اینکه نساجی جزو تیم های انتهای جدول است به همین علت این تیم برابر پرسپولیس انتحاری بازی کرد تا حداقل امتیاز بگیرد اما موفق نشد. البته عملکرد  تیم نساجی از زمان حضور ساکت الهامی بهتر شده است. همچنین تا زمانی که الهامی در کنار زمین مسابقه بود بازیکنان نساجی خوب بازی می کردند اما موقعی که او  اخراج شد و به سکوها رفت، تیمش خوب بازی نکرد. تیم پرسپولیس 2 دوره فینالیست آسیا شده است و آنها باید با صلابت پیش بروند تا دوباره فینالیست شوند و قهرمانی آسیا را به دست آورند.

او درباره اینکه نگرانی بابت موقعیت های از دست رفته پرسپولیس وجود دارد، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال مشکل آن چنانی ندارد و فقط تیم هایی همانند استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد می توانند دردسرساز شوند. اگر تیم پرسپولیس برابر نساجی موقعیت زیادی به دست می آورد اما شاید در لیگ قهرمانان آسیا هم یک موقعیت به دست نیاورد. به هر حال باید سرخپوشان باصلابت تر موقعیت ها را تبدیل به گل کنند تا در آسیا به مشکل برنخورند. گل محمدی مربی حرفه ای است و باید از آل کثیر بیشتر استفاده کند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد شهریار مغانلو هم اظهار کرد: شهریار مغانلو می تواند شهریار دوم فوتبال بعد از علی دایی شود و به موفقیت برسد. به هر حال تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا  دفاعی بازی نمی کنند تا فرصت را به رقیب خود بدهند. موقعیت های از دست رفته به یک اپیدمی برای بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است و باید جلوی این اتفاق را گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض های گل محمدی گفت: عالیشاه و آل کثیر بازیکنان تعویضی گل دوم پرسپولیس را زدند و کار قشنگ گل محمدی بود که این 2 بازیکن را وارد زمین مسابقه کرد. البته عالیشاه مورد بی مهری کادر فنی قرار می گیرد و او همانند نوراللهی، حسینی، آقایی و سرلک باید فیکس بازی کند و از اول بازی در زمین مسابقه حضور داشته باشد. عالیشاه هر زمان که وارد زمین مسابقه شده،  مثمرثمر بوده است. همچنین بازیکنان نیمکت نشین با اصلی ها فرقی ندارند و گل محمدی باید بازیکنان را  مدیریت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید