پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

طاهری: هیچ تیم آسیایی مقابل پرسپولیس دوام نمی آورد/ حریفان از مهاجمان استقلال می ترسند/ تراکتور برای صعود باید بازی امشب را ببرد

کارشناس فوتبال درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بیژن طاهری کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم هر 4 تیم  برابر رقبای آسیایی خود خوب بازی کردند و در این رقابت ها به خوبی درخشیدند. همچنین از تیم های استقلال و پرسپولیس توقع چنین نتایجی را در آسیا داشتیم اما تیم های تراکتور و فولاد هم ثابت کردند که یک سر و گردن از فوتبال آسیا بالاتر هستند.

طاهری درباره بازی پرسپولیس برابر تیم گوای هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: روش بازی پرسپولیس به صورتی است که تیم های دیگر نمی توانند جلوی این تیم دوام بیاورند. با وجود اینکه تیم گوا شگفتی ساز بوده و 2 مساوی برابر تیم های خوب به دست آورده اما  این تیم هندی برابر سرخپوشان دوام نمی آورد و سرخپوشان می توانند این بازی را پیروز شوند.

وی درباره بازی تراکتور برابر نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظرم تیم تراکتور باید این بازی را پیروز شود تا همچنان امیدوار به صعود از گروهش باشد. کادر فنی تراکتور تاکنون مسعود شجاعی را استفاده نکرده و شاید دلیلی برای کار خود دارد اما تجربه شجاعی می تواند کمک حال تراکتوری ها باشد و 3 امتیاز بازی با نیروی هوایی عراق  را بگیرند. علاوه بر این، تراکتور یک مقدار بدشانسی آورد و می توانست 3 امتیاز بازی با شارجه را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

کارشناس فوتبال درباره بازی فولاد برابر النصر عربستان در آخرین بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم فوتبال فولاد در آسیا آب دیده شده است و فرقی نمی کند که با کدامیک از تیم ها در آسیا بازی می کند. البته تیم النصر حریف راحتی برای فولاد نیست اما شاگردان نکونام توانایی پیروزی برابر این تیم عربستانی را دارند. علاوه بر این، نکونام با وجود اینکه پیشنهاداتی از سایر تیم ها داشت در فولاد باقی ماند و این تیم اهوازی را در آسیا مطرح کرد.

طاهری درباره نتایج پرگل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم استقلال همانند پرسپولیس بازی روان در آسیا ارائه می کند و مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها است. به نظرم حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باعث جذابیت بازی ها  می شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این 2 تیم در آسیا به هم بخورند در آن صورت بازی دیدنی خواهد شد و برنده این بازی قهرمان آسیا می شود.

وی درباره بازی استقلال برابر تیم الدحیل قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم این بازی یک مقدار سخت تر از 2 دیدار قبلی استقلال است. البته استقلال مهره های کارآمد و خطرناکی دارد و توانایی پیروزی برابر الدحیل را دارد. همچنین استقلال علاوه بر در اختیار داشتن مدافعان و هافبک های خوبی که دارد، همه تیم ها از مهاجمانش می ترسند.

دیدگاه تان را بنویسید