پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

روشن: اشتباهات دفاعی باعث باخت استقلال برابر الدحیل شد/ شاگردان مجیدی می‌توانند نتیجه را جبران کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی پوشان برابر الدحیل قطر توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شکست شاگردان فرهاد مجیدی برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خوبی بود اما مشکلات دفاعی همچنان در تیم استقلال وجود دارد و باید این نقطه ضعف برطرف شود. همچنین مدافعان استقلال هیچ توازن و هماهنگی ندارند و خیلی راحت خط دفاع آبی پوشان برابر الدحیل  باز شد و 4 گل خوردند.

وی افزود: اگر بازیکنان استقلال  اشتباهات دفاعی مرتکب نمی شدند در آن صورت نتیجه بازی به نفع استقلال رقم می خورد. آبی پوشان با دستان خود باعث باخت برابر تیم قطری شدند.

روشن درباره عملکرد تیم الدحیل قطر گفت: تیم الدحیل قطر هماهنگ تر از تیم استقلال بود و آبی پوشان از روی اشتباهات دفاعی حریف به گل نرسیدند بلکه دوندگی و خلاقیت فردی بازیکنان در امر گلزنی تاثیرگذار بود.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: در حال حاضر دفاع خطی در دنیا وجود ندارد و مدافعان استقلال با هم جور نیستند و وضعیت خط دفاع آبی پوشان خراب است. پاس عرضی مدافع استقلال را مهاجم الدحیل گرفت و  گل دوم تیمش را زد.

وی درباره عملکرد مهاجمان استقلال اظهار کرد: بازیکنان فوتبال 11 نفر هستند که آنها باید با یکدیگر هم تراز باشند و استقلال 4 گل از اشتباهات دفاعی خود دریافت کرد. دفاع خطی این نیست که مدافعان در یک خط بایستادند و باید همدیگر را پوشش بدهند. همچنین پاس های ارسالی باید رو به جلو باشد نه اینکه به سمت راست یا چپ پاس داده شود و استقلال در این باره مشکل دارد.

روشن درباره اینکه حضور 3 مهاجم در ترکیب استقلال برابر الدحیل درست بود یانه، اظهار کرد: به نظرم حمله بهترین دفاع است و 3 مهاجم استقلال توانستند 4، 5 بازیکن حریف را سرگرم کنند تا به گل برسند و اقدام مجیدی در این باره عالی بود و مهاجمان در امر گلزنی موفق بودند. البته مدافعان خیلی راحت توپ ها را به مهاجمان حریف دادند و آنها نیز گلزنی کردند. به هر حال استقلال در بازی با الدحیل نشان داد که تیم قهرمان آسیا نیست. البته مجموعه تیم استقلال خوب هستند و خیلی خوب گل زدند اما اشتباهات دفاعی در این تیم وجود دارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آبی پوشان در بازی برگشت می توانند این شکست را جبران کنند، گفت: بله، تیم هایی که شکست می خورند در بازی های برگشت می توانند ناکامی خود را جبران کنند. البته تورنمنت آسیا فشرده است و بازی های دور برگشت برای تیم هایی امیدوار کننده است که قدرت بدنی بالایی داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید