جی پلاس

نامه کنایه آمیز استاد بزرگ شطرنج به معاون وزیر/ شادی پریدر به سیم آخر زد! +عکس

نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج و کاندیدای ریاست دوره جدید فدراسیون، پس از انتصاب رسمی جانشینش توسط سرپرست فدراسیون واکنش تندی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی طی حکمی لیلا زکی زاده را به سمت نایب رئیسی بانوان منصوب کرد، که پیش از این از سوی فدراسیون اعلام شده بود که نایب رئیسی پریدر منافاتی با کاندیداتوری اش ندارد، چرا که این پست رسمی نیست و حق امضا ندارد.

با این حال فرهاد نیکوخصال که دوره سرپرستی اش به یک سال رسیده است، حکم نایب رئیسی را برای زکی زاده امضا کرد که این مساله واکنش تند پریدر را به دنبال داشت.

استاد بزرگ شطرنج بانوان کشور در واکنش به این انتصاب با تندی نیکوخصال سرپرست فدراسیون و علی نژاد معاون وزیر را مورد خطاب قرار داد و گفت: برای ورزش این کشور متاسفم، حداقل (کاش) آن قدر کاش شهامت داشتید، ابلاغ مرا لغو می کردید و بعد جانشین می گذاشتید. ممنونم آقای نیکوخصال! ممنونم جناب علی نژاد! خیلی دلسوز شطرنج هستید! بماند لکه ننگی برای ورزش.

پریدر همچنین با ارسال نامه کتبی استعفایش را از کمیسیون روابط بین الملل کمیته المپیک اعلام کرد. در نامه پریدر خطاب به علی نژاد آمده است:

جناب آقای دکتر علی نژاد

ریاست محترم کمیسیون روابط بین الملل کمیته المپیک

با سلام و احترام

ضمن تقدیر از زحمات جنابعالی در راستای توسعه ورزش و روابط بین الملل و تشکر بابت دعوت اینجانب به کمیسیون مذبور، با توجه به این که درک از روابط بین انسان ها به درستی ندارم، حضور تاثیرگذاری در کمیسیون فوق نخواهم داشت. ضمن تشکر از حضرتعالی از کمیسیون مذبور استعفا می دهم.

شادی پریدر

به گزارش جی پلاس؛ پریدر در حالی این گونه به سرپرست فدراسیون و معاون وزارت ورزش تاخته، که پیش از این ارتباط خوبی هم با سرپرست فدراسیون و هم با سمیع زاده سرپرست دبیری فدراسیون داشت و بارها به شکل رسمی و غیر رسمی از حضور آن ها در فدراسیون ابراز رضایت کرده بود.

photo_2021-02-17_18-45-54

دیدگاه تان را بنویسید