ملی پوش ساندا در گفت و گو با جی پلاس؛

سهیلا منصوریان: قرارداد یک تیم ووشو برابر با یک بازیکن ذخیره فوتبال است/ دو ماه دیگر در MMA مسابقه می دهم

مبارز تیم ووشو سپاهان گفت: قرارداد کل یک تیم ووشو به اندازه قرارداد یک بازیکن ذخیره فوتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی چی پلاس؛ رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان جمعه 17 و شنبه 18 بهمن با حضور ۴ تیم دانشگاه آزاد، هیات ووشو البرز، هیات ووشو تهران و سپاهان اصفهان برگزار شد که در پایان مسابقات سپاهان به مقام قهرمانی دست یافت، دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد و تیم‌های هیات ووشو تهران و البرز به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

سهیلا منصوریان بازیکن تیم سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این خصوص اظهار کرد: برای نخستین بار توانستیم در قهرمانی هت تریک کنیم که اتفاق خوبی بود چون تا الان کسی نتوانسته این کار را انجام دهد. تمرینات خوبی را انجام دادیم و در مقابل توانستیم به نتیجه خوبی هم برسیم البته باید بگویم تیم‌های قوی حضور داشتند و نتیجه گرفتن در لیگ سخت بود.

او با اشاره به سطح رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات بالا بود و بالاخره هر تیمی تمرینات خودش را انجام می‌داد. من از این ترس داشتم که مبادا به خاطر کرونا اتفاقی بیافتد که عملکرد بازیکنان پایین بیاید اما خدا را شکر این طور نشد.  فینال سختی در پیش داشتیم و با اختلاف یک یا دو امتیاز نتیجه بازی رقم می‌خورد. خدا را شکر ما دو خواهر توانستیم رو سفید و پیروز میدان شویم و بچه‌هایی که به ما اعتماد کرده بودند نتیجه خوبی کسب کنند.

منصوریان ادامه داد: به خاطر شیوع کرونا برگزاری مسابقات و انجام تست سخت بود به همین دلیل بازیکنانی که شرکت کردند میان چهار تیم تقسیم شدند. در هر حال تیم‌های خوبی بودند و بازی‌های سنگینی در این دو روز انجام دادیم. مسابقات نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر بود و از نظر قضاوت داوران هم هیچ مشکلی وجود نداشت.

او همچنین با اشاره به وضعیت قرارداد بازیکنان تصریح کرد: قراردادها نسبت به سال گذشته مخصوصا در تیم سپاهان خوب بود البته اگر بخواهیم با رشته‌های دیگر مانند کاراته، تکواندو و یا فوتبال و فوتسال مقایسه کنیم قرارداد کل تیم  ووشو برابر با  قرارداد یک بازیکن ذخیره تیم فوتبال است اما باز هم به نسبت سال گذشته 20 درصد بالاتر رفت. در هر حال اگر ما اینجا بازی نکنیم پس چگونه بدنمان را آماده نگه داریم؟ بنابراین مجبوریم مسابقه بدهیم.

ملی پوش ووشو ایران در پایان صحبت‌های خود در مورد حضور در لیگ چین و همچنین حضور در مسابقات MMA تصریح کرد: خواهرم الهه در لیگ چین حضور دارد که مسابقه داشت و نتوانست در ایران بازی کند البته ما را حمایت کرد و تا روز آخر در کنار تیم بود؛ من هم یک ماه دیگر در لیگ چین شرکت می‌کنم. مسابقات MMA هم قرار بود این ماه برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونا کنسل شد و دو ماه دیگر اولین رقابتم در روسیه است.

دیدگاه تان را بنویسید