به گزارش ایرنا، اسحاق رسولی روز سه‌شنبه در جشن اختتامیه ترم تابستانی آکادمی فرهیختگان افزود: رشته تربیت‌بدنی نیز از سطح کاردانی تا سطح دکتری در واحد اردبیل دایر شده است.

وی با اشاره به این که تربیت، پرورش و استعدادیابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انجام می‌شود، بیان کرد:  سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل یکی از موثرترین مراکز ورزشی در استان است که در آن تست‌های سلامت انجام و به خانواده‌ها در انتخاب رشته ورزشی برای فرزندان خود کمک می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه در مقایسه با ادارات و دانشگاه‌ها بعد از اداره تربیت بدنی بیشترین امکانات و تجهیزات ورزشی در دانشگاه آزاد اردبیل فراهم شده ، گفت: با کمک دستگاه‌های موجود، توانایی، فیزیک بدنی و زمینه رشد ورزشکار مشخص و هدایت و مشاوره ورزشی به شکل صحیح انجام می‌شود.ن

وی آکادمی ورزشی فرهیختگان را از طرح‌های موفق در این واحد دانشگاهی دانست و افزود: تربیت، پرورش و استعداد یابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش و با حضور هیات علمی تراز اول در این دانشگاه انجام می‌شود.

رسولی گفت: در طول سال برنامه‌های آکادمی فرهیختگان تداوم یافته و با همکاری تربیت بدنی استان، هیات فوتبال، مسئولان و خانواده‌ها در شناسایی استعدادهای ورزشی و پرورش قهرمانان کشور تلاش خواهیم کرد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.