پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

سید صالحی: تیم های لیگ نوسان زیادی دارند/ اشتباهات حسینی باعث از هم پاشیدن استقلال شد/ تجربه سرخپوشان برابر ماشین سازی موثر بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نتایج تیم ها نشان می دهد که آن ها نوسان زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند. همچنین تیم های صدر جدول در هفته سیزدهم نتایج لازم را نگرفتند

لینک کوتاه کپی شد

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان تیم سخت کوشی در زمین خودش است و به سختی امتیاز از دست می دهد. همچنین فکری در این بازی از 3 دفاع استفاده کرد و  تیم استقلال موقعیت های خوبی در این بازی به دست آورد اما اشتباه حسینی باعث شد که این تیم از هم پاشیده شود. 

او ادامه داد: تیم نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم بازی عقب نشینی کرد و به ضدحملات چشم دوخت اما  وریا غفوری توانس به خوبی از موقعیت به دست آمده استفاده کرده و گل تساوی را بزند. همچنین تیم استقلال بعد از گل اول هم موقعیت های خوبی  به دست آورد اما تمرکز نداشتن مهاجمان این تیم باعث شد فرصت ها از دست برود. 

سید صالحی درباره انتقادات به تغییرات زیاد در ترکیب تیم استقلال بیان کرد: تفکرات فکری این است که از 3 دفاع در ترکیب تیمش استفاده کند و در این سیستم باید مدافعان بازیساز باشند تا به هافبک ها کمک کنند اما مدافعان استقلال این خصوصیت ندارند. البته حسینی در درون دروازه استقلال اشتباه کرد و آبی پوشان برابر تیم سخت کوش نفت مسجد سلیمان امتیاز از دست دادند. 

کارشناس فوتبال درباره شکست سنگین سپاهان برابر تیم شهر خودرو در اصفهان گفت: تیم سپاهان اوایل بازی مرکز و میانه زمین مسابقه را در اختیار گرفت و این تیم در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کرد. البته نورافکن از مرکز زمین به جناحین مسابقه رفت که تیم شهر خودرو برخلاف جریان بازی توانست از عدم تمرکز دفاع وسط سپاهان استفاده کند و به گل دوم دست یابد. تیم سپاهان بعد از دریافت گل دوم یکپارچه حمله کرد تا نتیجه بازی را برگزداند اما تیم شهر خودرو گل سوم هم به ثمر رساند و برنده این بازی شد. 

او درباره برد پرسپولیس برابر ماشین سازی بیان کرد: تیم پرسپولیس برابر تیم جوان ماشین سازی موقعیت گلزنی خلق کرد و به گل اول هم رسید. البته تیم ماشین سازی در نیمه دوم بازی موقعیت گلزنی ایجاد کرد و با دوندگی بسیار توانست گل تساوی را از طریق ضربه پنالتی به ثمر برساند. سرخپوشان بعد از دریافت گل تساوی موقعیت های خوبی داشتند و در نهایت با استفاده از تجربه بازیکنان خود به گل برتری دست یافتند. 

سید صالحی درباره شکست تراکتور برابر تیم آلومینیوم اراک در تبریز اظهار کرد: به هر حال فرصت خوبی بود تا تراکتور 3 امتیاز بازی خانگی را بگیرد اما این موقعیت را از دست داد. تیم آلومینیوم با برد هفته قبل برابر پرسپولیس انگیزه خوبی پیدا کرده بود و با روحیه عالی برابر تراکتور قرار گرفت و در نهایت بازی را پیروز شد. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم های فوتبال در هفته سیزدهم فوتبال گفت: نتایج تیم ها نشان می دهد که آن ها نوسان زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند. همچنین تیم های صدر جدول در هفته سیزدهم نتایج لازم را نگرفتند و نتوانستند از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و این نشان دهنده فاصله نزدیک تیم ها به یکدیگر است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید