به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز (جمعه) در سیرجان دنبال شد و در پایان 90 دقیقه تلاش تیم استقلال توانست گل گهر را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند.
ابتدا امید نورافکن در دقیقه 56 این دیدار روی دفع ناقص آرمان شهدادنژاد توانست استقلالی ها را با یک گل پیش بیندازد و در ادامه سیدمهدی رحمتی روی احمد حسن زاده مرتکب خطای پنالتی شد و محمد غلامی بازیکن گل گهر این پنالتی را در دقیقه 76 بازی به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی برسد.
همچنین در دقیقه 85 روی ارسال خسرو حیدری دومین گل را برای استقلال رقم خورد و این دیدار با همین نتیجه به اتمام رسید.
گل گهر سیرجان در این دیدار با ترکیب آرمان شهداد نژاد، میلاد صادقیان، حامد زمانی، محمد غلامی، علیرضا ابراهیمی، پیمان نامور، احمد حسن زاده، امین پورعلی و علی شهسواری پور، عیسی پرتو، سجاد اژدر و با سرمربی گری وینگو بگوویچ به میدان رفت.
در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران با بازیکنانی از جمله سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، مهدی قائدی و علی قربانی با سرمربی گری علیرضا منصوریان صف آرایی کرد.
مهدی قائدی (دقیقه 8)، فرشید باقری (دقیقه 61) و سید مهدی رحمتی (دقیقه 76) از استقلال و حمید پورعلی از گل گهر سیرجان (در دقیقه 9) با کارت زرد داور جریمه شدند.
ظرفیت سکوهای ورزشگاه سه هزار نفری اختصاصی گل گهر سیرجان از 6 ساعت قبل از آغاز بازی تکمیل شد و این مسابقه از تلویزیون های بزرگ اطراف ورزشگاه به صورت مستقیم پخش شد.
10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم مهمان اختصاص داده شده بود.
استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور باید مقابل برنده دیدار نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد تبریز قرار بگیرد.
گل گهر سیرجان تاکنون با چهار بازی و هفت امتیاز در جایگاه هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) است و استقلال تهران نیز با چهار امتیاز از پنج بازی در رده پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) قرار گرفته است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.