جی پلاس

فکری و هزار بهانه نگرفته اش!

سرمربی استقلال بعد از دیدارهایی که تیمش از کسب پیروزی باز می ماند اظهارنظرهای عجیبی انجام می دهد و زمین وزمان را مقصر نتیجه می داند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شبنم روحی؛ تیم فوتبال استقلال بعد از شکست هفته گذشته برابر سایپا در مسجد سلیمان هم برابر تیم نفت به تساوی یک یک رسید. با این حال آبی پوشان که به نسبت فصل های گذشته بهتر کار کردند با 23 امتیاز صدرنشین هستند.

در پایان دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان، محمود فکری بدون اشاره به دلیل حضور یک چهره غیرفرهنگی که سابقه چاقوکشی و انواع جرم ها را دارد، در تمرین استقلال بازهم به کسانی که از او انتقاد می کنند اشاره کرد و آن ها را عامل حواشی تیمش دانست!

او که برابر نفت رشید مظاهری بهترین بازیکن فصل استقلال را نیمکت نشین کرد و اتفاقا اشتباه جانشین او سبب شد استقلال گل بخورد، در نشست بعد از بازی به کسانی که به او و کادرش انتقاد می کنند، خرده گرفت و گفت: ما هر کاری انجام بدهیم یکسری ایراد می‌گیرند. اگر صدرنشین باشیم باز هم ایراد می‌گیرند. البته وقتی ایراد می‌گیرند من خوشحال می‌شوم. انتقادات و سنگ‌هایی که به سمت ما پرت می‌شود نشان می‌دهد تیم ما خوب کار کرده است. من از تک تک اعضای کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم.

قطعا همیشه منتقدانی وجود دارند، حتی اگر یک تیم به تمام عناوین و افتخارات هم برسد بازهم برخی نقدها نسبت به مسائل فنی تیم وجود خواهد داشت. نه فقط استقلال و تیم های ایرانی بلکه تمام تیم های دنیا نواقصی دارند؛ حتی بایرن مونیخ نیز که بهترین تیم حال حاضر اروپا محسوب می شود از سوی کارشناسان مورد نقد قرار می گیرد. اگر کادرفنی چشم خود را روی نواقص ببندند، این اتفاق می تواند منجر به دور شدن تیم ها از اهدافشان شود.

محمود فکری برای اولین بار نیست که بعد از نتیجه نگرفتن تیمش از توضیحات فنی اجتناب می کند. او در پایان بازی برابر سایپا نیز اظهارنظرهایی داشت که به هیچ وجه حرفه ای نبود و درباره پرسپولیس صحبت کرد!

فکری در یکی از عجیب ترین اظهارنظرهایش اعلام کرد که پرسپولیس بیش از آن ها استراحت کرده و استقلال بعد از بازی با تراکتور فرصتی برای مرور برنامه های تاکتیکی نداشته است!

مگر می شود یک تیم که ادعای قهرمانی لیگ را با تعداد زیادی بازیکن با کیفیت دارد، در مدت پنج روز نتواند کارهای تاکتیکی و تکنیکی خود را مرور کند؟! اگر واقعا این اتفاق رخ داده باشد تمام این مشکل متوجه سرمربی تیم خواهد بود که نمی تواند مسائل فنی تیمش را در زمان مناسب در تیم پیاده کند.

اظهارنظرهای فکری در کنفرانس خبری به قدری عجیب بود که حتی خودش اعلام کرد که نمی  داند از چه چیزی و چه کسی بنالد؟! سرمربی استقلال گفته های خودش را نالیدن از شرایط به حساب می آورد!

فکری حتی از داور مسابقه با سایپا هم گلایه کرد؛ بازی که داوری اصلا به ضرر استقلال نبود و حتی به نفعش هم بود! سرمربی استقلال درنشست قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان هم آرزو کرد که در مسابقه شاهد مسائل غیراخلاقی نباشد!!

محمود فکری که قبل از حضور در استقلال اظهارنظرهایی به مانند یک مربی حرفه ای داشت  اما حالا سخنانی می گوید که جز ایجاد حاشیه برای تیمش و ممانعت از تداوم موفقیت های آبی پوشان ثمره دیگری ندارد.

متاسفانه در بازی های اخیر زمانی که استقلال برنده مسابقه است، همه چیز سرجای خود قرار دارد اما به محض شکست یا تساوی زمین و زمان بهم دوخته می شود تا همه مقصر باشند جز کادرفنی. لازمه موفقیت پذیرش اشتباهات و نواقص است، نه فرافکنی!

استقلال از نظر مهره بهترین تیم ایران است و صدرجدول را هم در اختیار دارد اما به گفته بسیاری از کارشناسان مشکلات فنی زیادی دارد اما تا زمانی که مسئولان فنی تیم این مسائل را قبول نکنند شرایط برای آن ها آرام نخواهد بود. اینکه بعد از یک بازی ضعیف از ناراحتی دیگران برای پیچیدن بوی قهرمانی استقلال سخن گفت این بیشتر یک ضربه به خود است، نه چیز دیگر.

  • علی رضا بخشی ارسالی در

    فکری خجالت بکش تیمت اصلأ خوب بازی نمیکنه،حتی موقعیکه برنده بودی ازنظرفوتبال استقلال خوب بازی نمیکنه

دیدگاه تان را بنویسید