جی پلاس

اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس بعد از دربی! +عکس

صحبت های جنجالی سرمربی پرسپولیس در پایان دربی ابتدا روی خروجی سایت این باشگاه منتشر نشد و بعد از گذشت حدود 5 ساعت روی سایت قرار گرفت!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال که دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بود، یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها به انتقاد از مهدی رسول پناه پرداخت و حضور او در هیات مدیره را سوال برانگیز خواند.

گل محمدی گفت: کسی که این همه مشکلات برای ما ایجاد کرده، الان هم به عنوان رئیس هیات مدیره به کارش ادامه می دهد و یک پوزخند هم می‌زند که من هستم. کسی هم یک فرد قوی را نمی‌گذارد. این مشکلات ما را اذیت کرده و کسی هم نیست جواب دهد. آقای وزیر هم باید دخالت کند و آدم قوی بگذارد اما عین خیالشان نیست. این وضعیت ادامه کار را سخت می‌کند. اگر من با این تیم ادامه دادم، فقط به خاطر هواداران بود چون فینال آسیا را داشتیم. مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. الان هم به خاطر بازی امروز ادامه دادیم.

حالا اتفاق عجیب جایی رخ داد که صحبت های گل محمدی ابتدا در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر نشد. در حالی که نتیجه بازی، مصاحبه پیروانی، حمید مطهری و وحید امیری روی سایت پرسپولیس قرار گرفته بود اما هیچ خبری از مصاحبه یحیی گل محمدی نبود.

در واقع به خاطر اینکه او از رسول پناه و هیات مدیره باشگاه انتقاد کرد آن ها ترجیح دادند نشست خبری این سرمربی و مصاحبه اش را منتشر نکنند یا حداقل چند ساعت بعد روی خروجی سایت قرار دهند.

 

23121

 

 

به گزارش جی پلاس، لازم به ذکر است بعد از انتشار این گزارش و در ساعت 23:35 ؛ با گذشت حدود 5 ساعت مصاحبه گل محمدی بعد از دیگر گفت وگوهای بازیکنان و مسئولان تیم منتشر شد.

 

545465

دیدگاه تان را بنویسید