جی پلاس

لباس ویژه دربی دیگر چه صیغه ای است؟! +عکس

یکی از اتفاقات غیرحرفه ای و عجیب قبل از دربی پایتخت رونمایی از لباس ویژه برای این مسابقه است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  یکی از اقدامات مسئولان پرسپولیس و استقلال قبل از برگزاری دربی رونمایی از پیراهن ویژه این مسابقه است که هنوز منطق این کار  مشخص نیست.

تا به حال بارسلونا و رئال مادرید قبل از ال کلاسیکو، سیتی و یونایتد قبل دربی منچستر، آژاکس و آیندهوون قبل از جدال حساس در هلند یا سلتیک و گلاسکو در جنگ اسکاتلندی ها قبل از این مسابقه لباس ویژه ای طراحی کردند؟! پاسخ واضح است، نه.

باشگاه ها نه فقط در اروپا بلکه در تمام مناطقی که فوتبال به صورت حرفه ای وجود دارد، در ابتدای فصل طی یک مراسم شکیل از پیراهن خود رونمایی می کنند. پیراهنی که به زیبایی و با استفاده از نمادهای ویژه باشگاه طراحی شده و توسط اسپانسر با کیفیت خوب به نمایش گذاشته می شود.

اما در فوتبال ایران به یک باره وسط در آستانه دربی عکس جلال حسینی و وریا غفوری با عنوان رونمایی از پیراهن منتشر می شود؛ یکی با پس زمینه چمن و دیگری با دیوار سفید! کیفیت عکس ها نیز به قدری بد و نامطلوب است که مشخص می شود با گوشی گرفته شده است.

لباس ها به جای آن که نماد تیم ها باشند بیشتر شبیه به صفحه ای برای به رخ کشیدن افتخارات به حریف یا کری خوانی هستند.  این خودنمایی و نمایش هیچ مبنای درست و عقلانی ندارد و گویا صرفا یک اقدام برای جا نماندن از رقیب باشد.

مسئولانی که ادعای حرفه ای گری می کنند و به دنبال حضور VAR در ایران هستند حتی در الفبای تیم داری هم دچار مشکل هستند. تا زمانی که تصمیم گیرندگان و مسئولان اصلی پرسپولیس و استقلال افرادی باشند که هیچ تجربه و شایستگی برای حضور در این سطح از فوتبال ندارند این اتفاقات رخ خواهد داد.

روزی بازیکنان مجبور بودند شب قبل از دربی یک ضیافت به ظاهر دوستانه نقش بازی کنند و فردای آن روز در زمین همه چیز را جبران کنند و حالا هم باید در یک نمایش دیگر به نام رونمایی از لباس ویژه دربی بازی کنند.

 

Sa8VwEhowE5T
رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی

 

پیراهن استقلال در دربی
رونمایی از پیراهن استقلال برای دربی

 

رونمایی از لباس تیم های اروپایی
رونمایی از پیراهن فصل لیورپول

 

رونمایی از لباس تیم های اروپایی

رونمایی از لباس تیم های اروپایی
رونمایی از پیراهن رئال مادرید

 

رونمایی از لباس تیم های اروپایی

رونمایی از لباس تیم های اروپایی
رونمایی از لباس فصل یوونتوس

 

رونمایی از لباس تیم های اروپایی

رونمایی از لباس تیم های اروپایی
رونمایی از پیراهن بارسلونا

 

دیدگاه تان را بنویسید