جی پلاس

محمد نادری و عملیات پاکسازی اینستاگرام بعد از پیوستن به استقلال! +عکس

بازیکن جدید استقلال تمام پست های خود مربوط به دوران حضور در پرسپولیس را پاک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، محمد نادری مدافع فصل گذشته پرسپولیس با امضای قراردادی راهی استقلال شد و او هم به مانند دیگر بازیکنانی که در ایران تیم های خود را عوض می کنند عملیات پاکسازی اینستاگرامش را انجام داد!

او که بین ماندن در پرسپولیس و پیوستن به استقلال دو دل مانده بود سرانجام تیم آبی پوش پایتخت را برای ادامه بازی خود انتخاب کرد اما نکته جالب توجه این است که او هم پست های مربوط به دوران حضورش در پرسپولیس را پاک کرد تا هیچ عکسی با لباس قرمز در صفحه این بازیکن نباشد. او همچنین عکسی با لباس تیم ملی را در پروفایل خود قرار داد.

پیش از این جی پلاس در گزارشی با عنوان "حذف تاریخچه اینستاگرام؛ اولین شرط امضای قرارداد در فوتبال ایران! " به این رفتار بازیکنان در زمان تعویض تیم هایشان پرداخته بود و باردیگر این موضوع ثابت شد که فوتبالیست های ایرانی وقتی از یک تیم می روند سعی در حذف خاطراتشان با هواداران و بازیکنان سابق دارند در حالی که همه می دانند چنین چیزی امکان پذیر نیست.

مهم نیست بازیکن از پرسپولیس راهی سپاهان می شود؛ از تراکتور به استقلال می آید یا از استقلال به پرسپولیس می رود؛ آن چه که ثابت است عدم حرفه ای گری بازیکنان ایران است و آن ها برای به دست آوردن دل هواداران تیم جدید اقدام به چنین کاری می کنند در حالی که تمام هواداران باید به فکر بازی خوب از سوی یک بازیکن هستند نه پست های اینستاگرامش!  گرت بیل که هیچ گاه در رئال مادرید محبوب نبود و سال های آخر بازی گری اش سراسرحاشیه بود بعد از پیوستن به تاتنهام هیچ یک از عکس هایش با لباس رئال مادرید را پاک نکرده است اما گویی در ایران واقعا برای امضای قرارداد لازم است تاریخچه اینستاگرام پاک شود!

 

photo_2020-10-23_14-01-41

 

دیدگاه تان را بنویسید