گزارش جی پلاس

جدال نایب قهرمان آسیا در قائمشهر و برگزاری هفته هشتم بدون داربی سرخابی ها+ برنامه ونتایج /جدول

هفته هشتم لیگ برتر بدون برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس، تنها با انجام 7 مسابقه انجام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از روز سه شنبه 2 دی آغاز می شود و در رفسنجان شاگردان نوید کیا به مصاف حریف خود می روند. در تک بازی باقی مانده از هفته پنجم رقابت ها نیز پرسپولیس نایب قهرمان آسیا در قائمشهر به مصاف نساجی می رود.

مس رفسنجان- سپاهان؛ سه شنبه 2 دی  ساعت 15

شاگردان محرم نویدکیا که در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی را به دست آوردند بعد از اینکه در هفته گذشته استراحت داشتند و بازی آن ها برابر پرسپولیس به تعویق افتاد در رفسنجان با مس رو به رو می شوند. مس در هفته گذشته با یک گل برابر نساجی به برتری رسید و هم اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سپاهان در صورت برتری برابر میزبانش 13 امتیازی می شود. سید مهدی مرجان زاده قضاوت این بازی را در اختیار دارد.

شهرخودرو- آلومینیوم اراک؛ چهارشنبه 3 دی ساعت 15:45

شاگردان مهدی رحمتی بعد از شکست های پیاپی که متحمل شدند در مشهد باید به مصاف آلومینیوم اراکی بروند که در هفته های اخیر بهتر از قبل نتیجه می گیرد و در هفته گذشته هم موفق شد تیم صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد. شهرخودرو در حال حاضر 7 امتیازی است و در رده چهاردهم قرار گرفته و آلومینیوم نیز با 9 امتیاز هفتم است. احمد محمدی قاضی اول این میدان است.

پیکان- سایپا چهارشنبه 3 دی ساعت 16:20

پیکان با توجه به داشته های خود تاکنون نتایج خوبی را در لیگ کسب کرده و شاگردان تارتار با 9 امتیاز دهم هستند. در آن سوی میدان سایپا فرازونشیب زیادی داشته و با 5 تساوی و یک برد در رده دهم قرار دارد. داور بازی پیکان و سایپا عبدالنبی پورخلف است. مهدی سید علی  داور این بازی است.

ذوب آهن- گل گهرسیرجان پنج شنبه 4 دی  ساعت 16:30

شاگردان رحمان رضایی در تیم ذوب آهن کار دشواری برابر صدرنشین لیگ برتر دارند. شاگردان امیرقلعه نویی که با منشا در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کردند هم اکنون از 7 بازی 13 امتیاز کسب کرده اند. بر خلاف گل گهر، ذوب آهن شرایط خوبی را در جدول ندارد و با 4 امتیاز در رده پانزدهم لیگ قرار دارد.

ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان؛ پنج شنبه 4 دی ساعت 16:35

نفت مسجد سلیمان که در خانه تیم قدرتمندی است به عنوان میهمان نتایج خوبی را به دست نمی آورد، در هفته هشتم باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود. نفت 9 امتیازی امیدوار است در این بازی سه امتیاز را برابر تیم ته جدولی ماشین سازی کسب کند. محمد باقر پور باقر قضاوت این جدال را برعهده دارد.

صنعت نفت آبادان- تراکتور؛ پنج شنبه 4 دی ساعت 16:45

بعد از رفتن علیرضا منصوریان و انجام دو بازی شاگردان مسعود شجاعی تاکنون دو برد را  برابر ماشین سازی و پیکان کسب کردند و حالا باید در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند. تیم آبادانی نیز تاکنون 3 برد، 2 باخت و 2 تساوی را کسب کرده و در رده چهارم قرار دارد. جدال دو تیم می تواند یکی از جذاب ترین بازی های هفته هشتم را با قضاوت پیام حیدری  رقم بزند.

فولاد- نساجی؛ چهارشنبه 10 دی ساعت 16:45

فولاد خوزستان که در هفته گذشته اولین شکست فصلش را متحمل شد در هفته هشتم در خانه میزبان نساجی است که هفته گذشته را با شکست برابر مس رفسنجان به پایان رساند. فولاد به همراه سایپا تیم تساوی های لیگ است چرا که شاگردان جواد نکونام 4 تساوی را در لیگ به دست آوردند و هم اکنون با 10 امتیاز پنجم هستند.

دیدار استقلال و پرسپولیس هم در هفته هشتم به تعویق افتاده و بعد از انجام بازی های معوقه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

نساجی- پرسپولیس؛ جمعه 5 دی ساعت 15

در تک بازی باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر نیز که به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاده بود شاگردان یحیی گل محمدی در قائمشهر به مصاف نساجی می روند. نایب قهرمان آسیا با از 4 بازی که انجام داده 2 برد و 2 تساوی را به دست آورده و با 8 امتیاز دهم است. نساجی هم با 7 امتیاز سیزدهم است. موعود بنیادی فر داوری این بازی را برعهده دارد.

 

جدول+رده+بندی+لیگ+برتر

 

نتایج هفته هفتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی 0 1 مس پنج شنبه 27 آذر 15
آلومینیوم 1 0 نفت آبادان پنج شنبه 27 آذر 15
ذوب آهن 0 0 استقلال جمعه 28 آذر 15
گل گهر 3 1 شهرخودرو جمعه 28 آذر 15
سایپا 0 0 ماشین سازی جمعه 28 آذر 15
تراکتور 3 1 پیکان جمعه 28 آذر 15:15
نفت مسجد سلیمان 1 0 فولاد جمعه 28 آذر 15:15
پرسپولیس     سپاهان به تعویق افتاد  

 

هفته هشتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
مس رفسنجان     سپاهان سه شنبه 2 دی 15
شهرخودرو     آلومنیوم چهارشنبه 3 دی 15:45
پیکان     سایپا چهارشنبه 3 دی 16:20
ذوب آهن     گل گهر پنجشنبه 4 دی 16:30
ماشین سازی     نفت مسجدسلیمان پنجشنبه 4 دی 16:35
نفت آبادان     تراکتور پنجشنبه 4 دی 16:45
فولاد     نساجی چهارشنبه 10 دی 16:45
استقلال     پرسپولیس به تعویق افتاد  

 

دیدگاه تان را بنویسید