گزارش جی پلاس از هفته دوم لیگ برتر

هفته 18+ در لیگ برتر فوتبال ایران!

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در هوای بارانی تهران به اولین برد خود رسید و استقلال هم در جدال جنجالی اهواز شکست را تجربه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته دوم لیگ برتر فوتبال طی سه روز برگزار شد که با توجه به تعویق بازی پیکان و شهرخودرو، تیم گل گهر سیرجان با 6 امتیاز از دو مسابقه صدرنشین شد. شاگردان قلعه نویی در هفته اول سپاهان و در هفته دوم مسی رفسنجان را از پیش رو برداشت. پرسپولیس هم در بازی خانگی با تک گل سیامک نعمتی صنعت نفت را شکست داد.

نساجی یک- تراکتور یک

تیم فوتبال نساجی که در هفته اول موفق به کسب سه امتیاز برابر تیم اراکی شده بود در اولین بازی خانگی به مصاف تراکتور رفت و توانست از شاگردان علیرضا منصوریان یک امتیاز بگیرد. با وجود اینکه این بازی در قائمشهر برگزار شد اما با توجه به اینکه تراکتور خود را مدعی قهرمانی می داند، تساوی می تواند یک نتیجه خوب برای نساجی محسوب شود. در این بازی ایوب کلانتری در دقیقه 69 میزبان را پیش انداخت اما حمید بوحمدان دقیقه 82 گل تساوی را به ثمر رساند تا تراکتور به دومین تساوی فصل برسد و نساجی هم چهار امتیازی شود.

سپاهان یک- آلومینیوم صفر

شاگردان محرم نوید کیا که در اولین بازی فصل خود برابر گل گهر شکست خوردند در اصفهان به مصاف آلومینیوم رفتند. در این بازی سجاد شهباززاده تک گل تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان اولین سه امتیاز فصل خود را بگیرد. البته این گل در وضعیت آفساید به ثمر رسید که اعتراض تیم مقابل را به همراه داشت. این دومین شکست فصل آلومینیوم بود.

نفت مسجد سلیمان یک - سایپا یک

در دقیقه 48 این بازی ساسان حسینی، نفت مسجد سلیمان میزبان را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد حسین مالکی گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند تا دو تیم این مسابقه را با تساوی پشت سربگذارند. هر دو تیم در بازی گذشته خود نیز مساوی کرده بودند.

مس رفسنجان صفر- گل گهر سیرجان 2

در داربی کرمان شاگردان امیر قلعه نویی با درخشش گادوین منشا دست پر از زمین خارج شدند. در دیدار مس رفسنجان و گل گهر سیرجان که با نتیجه دو بر صفر به نفع سیرجانی ها به پایان رسید منشا هردو گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم در روز تولد سرمربی خود به دومین بردش در لیگ برتر برسد. گل گهر در حال حاضر صدرنشین لیگ است.

ماشین سازی یک- ذوب آهن یک

در دیگر مسابقه روز دوم هفته دوم لیگ دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن در تبریز به مصاف هم رفتند که وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن قبل از رسیدن به دقیقه دو از مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان رحمان رضایی در این بازی سخت شود. ماشین سازی که تلاش کرد از 10 نفر بودن حریف استفاده کند دقیقه 80 توسط پیمان بابایی به گل اول رسید اما این پایان کار نبود و ذوبی ها توانستند بازی را مساوی کنند. عبدالله حسینی یار تعویضی در دقیقه 89 گل تساوی را زد.

فولاد 2- استقلال یک

مهم ترین بازی  هفته در اهواز برگزار شد جایی که شاگردان نکونام پذیرای شاگردان فکری بودند که در نهایت این مسابقه با اولین شکست استقلال در فصل همراه شد. در حالی که فولاد بیشتر از حریف حمله می کرد اما زاهدی فر، سرنگونی مهدی قایدی در محوطه جریمه این تیم را پنالتی گرفت و وریا غفوری توانست این ضربه را تبدیل به گل کند و استقلال در دقیقه 63 با یک گل پیش افتاد. در دقیقه 72 روی یک ضربه ایستگاهی فرشاد احمدزاده کوتاه قامت با ضربه سر دروازه حسینی را باز کرد تا بازی مساوی شود. در حالی که تیم ها منتظر سوت پایان بودند این بار برای فولاد پنالتی اعلام شد که لوسیانو پریرا ضربه را تبدیل به گل کرد و بازی 2 بر یک به پایان رسید. حواشی مربوط به درگیری فکری با دیاباته، عدم اطلاع رسانی کادرپزشکی استقلال در خصوص مصدومیت دانشگر و غیبت او در زمین به نیمکت و البته انتشار فیلم فحاشی فکری از مهم ترین حواشی این مسابقه بود؛ فیلمی که باعث واکنش های تندی شد و کمیته انضباطی هم تصمیم گرفت بابت این بی اخلاقی، فکری را به این کمیته بخواند.

پرسپولیس یک- صنعت نفت آبادان صفر

قهرمان چهاردوره پیاپی لیگ برتر در اولین بازی خود در خانه میزبان شاگردان سیروس پورموسوی بود که در پایان با تک گل سیامک نعمتی که در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به دست آمد برابر حریف به برتری رسید و اولین بردش را در فصل جشن گرفت. در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار یحی گل محمدی در آخرین ثانیه های بازی به خاطر ضربه زدن به توپ در خارج از زمین مسابقه با کارت قرمز داور جریمه شد. با این برد پرسپولیس چهار امتیازی شد.

پیکان- شهرخودرو

این بازی تا دقیقه 23 در ورزشگاه قدس برگزار شد اما به دلیل بارندگی زیاد نیمه کاره ماند.

هفته دوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی 1 1 تراکتور پنج شنبه 29 آبان 16:10
سپاهان 1 0 آلومینیوم پنج شنبه 29 آبان 16:20
نفت مسجدسلیمان 1 1 سایپا پنج شنبه 29 آبان 16:35
مس 0 2 گل گهر جمعه 30 آبان 16:10
ماشین سازی 1 1 ذوب آهن جمعه 30 آبان 16:35
فولاد 2 1 استقلال جمعه 30 آبان 16:40
پیکان به تعویق افتاد شهرخودرو شنبه 1 آذر 16:20
پرسپولیس 1 0 صنعت نفت شنبه 1 آذر 16:20

هفته سوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
گل گهر     فولاد چهارشنبه 5 آذر 16:10
سایپا     نساجی چهارشنبه 5 آذر 16:20
استقلال     ماشین سازی چهارشنبه 5 آذر 16:15
آلومینیوم     مس چهارشنبه 5 آذر 16:30
شهرخودرو     صنعت نفت پنج شنبه 6 آذر 15:45
ذوب آهن     پیکان پنج شنبه 6 آذر 16:20
تراکتور     سپاهان پنج شنبه 6 آذر 16:30
نفت مسجد سلیمان     پرسپولیس پنج شنبه 6 آذر 16:35

 

 

21321

 

دیدگاه تان را بنویسید